کد خبر : 1795827 | 12 آذر 1400 ساعت 16:28 | 16.8K بازدید | 29 دیدگاه

او سال‌های بعد هم شانس دارد

ناگلزمن: توپ طلا حق لواندوفسکی بود نه مسی

سرمربی بایرن تردید ندارد که توپ طلای امسال باید به روبرت لواندوفسکی می رسید نه لیونل مسی.

ناگلزمن: توپ طلا حق لواندوفسکی بود نه مسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت 13 هفته از بوندسلیگا، بایرن مونیخ با 31 امتیاز صدرنشین است و دورتموند با یک امتیاز کمتر این تیم را تعقیب می کند. فردا از ساعت 21 دورتموند در زمین خود میزبان بایرن در دیداری ملقب به "در کلاسیکر" خواهد بود که می تواند جای صدرنشین ها را عوض کند. به دلیل محدودیت های جدید کرونایی، فردا تنها 15 هزار نفر در ورزشگاه حاضر خواهند بود.

 

 

1670282

 

 

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« نمی دانم اگر ورزشگاه پر از تماشاگر می شد، تا چه اندازه به ضررمان بود ولی در هر صورت خوشحالم که 15 هزار نفر در ورزشگاه حاضر خواهند بود تا فضایی خوب به بازی بدهند. حضور هواداران از لحاظ روحی روانی برای هر دو تیم مثبت است.»

 

رسیدن توپ طلا به مسی و ناکامی روبرت لواندوفسکی:« از نظر من روبرت از لحاظ روحی شرایط بدی ندارد و معتقدم شایسته توپ طلا بود و احتمالا اندکی هم ناراحت باشد. حالا باید به آینده فکر کرد و معتقدم شانس این را دارد تا در سال های پیش رو بازهم مدعی این جایزه باشد. شاید ناامید شده باشد ولی باید از این ناکامی انرژی برای اثبات ارزش هایش بگیرد.»

 

 

1669405

 

 

وضعیت بازیکنان:« گابریل ویدوویچ در فهرست بود ولی مصدوم شده و چند هفته در دسترس نخواهد بود. شرایط لئون گورتزکا نامشخص است و امیدوارم به بازی فردا برسد. اگر اینچنین نشود، جمال موسیالا و مارک روکا می توانند جای او را پر کنند. سابیتزر و کیمیش به دلیل بیماری همچنان در دسترس نیستند ولی نباید از بابت مصدومان و بازیکنان بیمار گلایه کرد. شرایط اینگونه است و باید با آن کنار بیاییم. با همین داشته ها برای پیروزی برابر دورتموند قرار می گیریم.»

 

دیدگاه‌ها