کد خبر : 1795886 | 12 آذر 1400 ساعت 21:38 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: کین به روند درخشان گلزنی‌اش برمی‌گردد

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که هری کین بار دیگر در آینده نزدیک به دوران اوج برمی‌گردد.

کونته: کین به روند درخشان گلزنی‌اش برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی انگلیس در 12 بازی لیگ برتر در این فصل تنها یک گف به ثمر رسانده و تنها شبیه به سایه‌ای از برنده کفش طلای فصل قبل بوده است.

او تابستانی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت که با شکست انگلیس در فینال یورو 2020 برابر ایتالیا در ضربات پنالتی همراه بود و پس از آن دیگر درخواست جدایی‌اش برای پیوستن به سیتی مورد موافقت مدیران تاتنهام قرار نگرفت.

حضور کونته در تاتنهام باعث ایجاد تحول در بازی او شد اما این بازیکن هنوز موفق نشده به روند فوق العاده گلزنی‌اش برگردد.

این مربی ایتالیایی درباره شرایط کین گفت:« اول از همه، اطمینان دارم که اگر ما ببریم و هری گل نزند، باز هم خوشحال است. چون تاتنهام اولویت اول ما و هری است. داشتن فرصت گلزنی اهمیت دارد و ما از این نظر بسیار پیشرفت کردیم. من اطمینان دارم که هری به روند گلزنی برمی‌گردد.»

 

1647957

 

کونته اضافه کرد:« اطمینان دارم که او عملکرد خوبی مانند بازی برابر برنتفورد خواهد داشت. از بازی او بسیار راضی هستم. من می‌دانم که مهاجم خواهان گلزنی است اما ما باید شانس و فرصت گلزنی را در اختیار او قرار دهیم. من فکر می‌کنم ما در مسیر درستی برای ایجاد چنین موقعیت‌هایی قرار داریم.»

او ادامه داد:« لیگ برتر لیگ بسیار بسیار دشواری است. هر بازی که به میدان می‌روید بازی آسانی نیست. گاهی با تیم ملی برابر تیم‌هایی قرار می‌گیرید که چندان قوی نیستند. لیگ برتر دشوارترین لیگ دنیا است و ایجاد موقعیت در آن چندان آسان نیست. به همین دلیل پیروزی در یک بازی و کسب سه امتیاز سخت است. این تفاوت مهمی است که بین حضور در لیگ‌ها و دیدارهای مختلف وجود دارد.»

تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگیس به مصاف نوریچ خواهد رفت. آنها در حال حاضر با 22 امتیاز از 13 بازی در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

دیدگاه‌ها