کد خبر : 1795901 | 12 آذر 1400 ساعت 22:44 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: به تقویم فشرده بازی‌ها عادت کرده‌ایم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش زمانبندی خاص خودش برای تقویم فشرده دیدارها را دارد.

پیولی: به تقویم فشرده بازی‌ها عادت کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان سالرنیتانا خواهد بود.

این در حالی است که شاگردان پیولی چهارشنبه شب دیدار هفته چهاردهم خود را برابر جنووا برگزار کرده و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسیده‌اند.

پیولی درباره نزدیکی دیدارهای این تیم گفت:« ما به این تقویم فشرده عادت کردیم و زمانبندی خودمان را داریم. گاهی فاصله زمانی بسیار کم است اما ما حریفان را به خوبی بررسی کرده‌ایم، انرژی بازیکنان را برگرداندیم و به خوبی برای این بازی آماده هستیم.»

سیمون کیائر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو قادر به همراهی تیمش نیست و پیولی در این باره اظهار داشت:« ما از کیفیت این بازیکن خبر داریم. حضوراو در تیم به دلیل کاریزما و شخصیتی که دارد بسیار مهم است. ما همه به او نزدیک هستیم و برای او نگرانیم اما می‌دانیم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت و بر این مشکل غلبه می‌کند چون شخصیت قدرتمندی است.»

 

1669938

 

او اضافه کرد:« اگر مصدومیت بلند مدت او تایید شد، مشخصا باور در پنجره نقل و انتقالات حضور داشته باشیم. اما تنها برنامه‌ای که داریم برای بهبود شرایط تیم است. تغییرات ایجاد شده برای بهبود شرایط تیم ارزشمند است. اگر لزومی به انجام این کار باشد، باشگاه برای آن آماده خواهد بود.»

این مربی ایتالیای همچنین درباره بازی روز شنبه گفت:« بازی از نظر حفظ ثبات تیم بسیار مهم است. ما فرصت دیگری داریم که نشان دهیم تیمی قدرتمند هستیم. حریف ما بسیار سرسخت است و زمانی که مالکیت توپ را در اختیار ندارد می‌تواند بسیار آزاردهنده ظاهر شود. آنها با قدرت و سرسختی برای بازپس‌گیری توپ تلاش می‌کنند. ما می‌خواهیم عملکرد بسیار خوبی در این بازی به نمایش بگذاریم.»

میلان در حال حاضر با 35 امتیاز از 15 بازی در رتبه دوم جدول رده‌بندی جای گرفته و تنها یک امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله دارد. اینتر نیز که در رده سوم قرار دارد به فاصله یک امتیازی روسونری رسیده و پیروزی در این بازی برای آنها اهمیت بسیاری دارد.

دیدگاه‌ها