کد خبر : 1795990 | 13 آذر 1400 ساعت 14:20 | 17.4K بازدید | 6 دیدگاه

در اسپانیا همه چیز خوب پیش خواهد رفت

چراغ سبز جدید امباپه؛ به اسپانیایی مسلطم

کیلیان امباپه یک بار دیگر به این مساله اشاره کرد که قصد دارد راهی فوتبال اسپانیا شود.

چراغ سبز جدید امباپه؛ به اسپانیایی مسلطم

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا اطمینان دارند که کیلیان امباپه فصل بعد در رئال مادرید خواهد بود. 27 روز دیگر امباپه می تواند بدون هیچ مشکلی با رئال مادرید وارد مذاکره شود و سپس تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد رویای کودکی هایش را تحقق ببخشد.

 

 

1669415

 

 

مذاکرات تمدید او با پی اس جی مدت هاست متوقف شده و به بن بست خورده و در پاریس نیز متقاعد شده اند که امباپه ماندنی نیست.

امباپه تابستان امسال تلاش زیادی برای جدایی کرد و رسما به سران باشگاه اطلاع داد که به وی مجوز جدایی بدهند تا راهی رئال شود ولی در نهایت پاسخ منفی شنید. تابستان بعد او دیگر تعهدی به پی اس جی ندارد و می تواند بدون مشکل به رئال بپیوندد.

 

 

Ver vídeo / Es un descaro ya absoluto: la reacción de Mbappé a la despedida 'a la española' de Henry

 

 

امباپه اخیرا در مصاحبه با تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه که برای شبکه آمازون تهیه شده شرکت کرد. آنری رو به امباپه می پرسد، انگلیسی تو خوب است، اسپانیایی‌ات نیز به همان خوبی است؟ 

امباپه در پاسخ گفت:« بله، بسیار خوب؛ چرا که می دانم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ فوتبال و یک شخصیت مهم، باید چند زبان را بلد باشید و از مدت ها پیش روی انگلیسی و اسپانیایی ام کار کرده ام. الان نمی توانید یک ستاره جهانی شوید و تنها به زبان فرانسه مسلط باشید. این دیگر هیچ معنا و مفهومی ندارد. برای مثال اگر به فوتبال اسپانیا بروید و زبان شان را به خوبی بلد باشید، همه چیز برای تان بهتر پیش خواهد رفت.»

 

متن کامل مصاحبه قرار است فردا منتشر شود.

 

 

دیدگاه‌ها