کد خبر : 1795994 | 13 آذر 1400 ساعت 14:38 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

یازده منتخب قلعه‌نویی برای مصاف با سپاهان؛

تغییر کلیدی ژنرال در خط دروازه گل‌گهر

ترکیب اولیه گل‌گهر برای انجام دیدار خانگی هفته هشتم مقابل سپاهان اصفهان مشخص شد.

تغییر کلیدی ژنرال در خط دروازه گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، در روز بازگشت امیر قلعه‌نویی به روی نیمکت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و پایان دوران محرومیت وی، او حالا باید در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ بیست و یکم در مقابل سپاهان اصفهان شاگردانش را به میدان بفرستد؛ در مقابل تیم سابق و شاگرد سابق خود که حالا سکاندار طلایی‌پوشان اصفهانی است.

 

گل‌گهر یکی از سه تیم بدون‌شکست در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است؛ شاگردان قلعه‌نویی با پیروزی در مسابقه امروز می‌توانند به  صدر جدول لیگ برتر صعود کنند. نکته حائز اهمیت این‌که در سه بازی گذشته نیز گل‌گهری‌ها دروازه‌شان بسته بوده که در هر سه مسابقه محمدحسین اکبرمنادی سنگربان سیرجانی‌ها بوده است.

اما امیر قلعه‌نویی برای دیدار حساس مقابل سپاهان تصمیم به تغییر در خط دروازه گرفته و بعد از سه هفته حضور منادی و غیبت فروزان، حالا قرار است این دروازه‌بان باتجربه امروز در مقابل سپاهان سنگربان تیمش باشد. به جز حضور فروزان در ترکیب، جایگزینی رضا شکاری به جای اریک بایناما دیگر تغییر ترکیب گل‌گهر نسبت به هفته گذشته است.

هم‌چنین با نظر سرمربی باتجربه گل‌گهری، امروز محمدرضا خانزاده در خط دفاعی جایگزین سید احمد موسوی نسبت به دیدار با پیکان تهران شده است.

 

ترکیب گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، نوید عاشوری، سعید صادقی، رضا شکاری، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح، امین پورعلی

دیدگاه‌ها