کد خبر : 1796008 | 13 آذر 1400 ساعت 15:27 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

دمبله تمدید می‌کند یا می‌رود؟

با ورورد تاتنهام، سرنوشت ستاره بارسا پیچیده‌تر شد

تاتنهام نیز به جمع تیم های علاقه‌مند به عثمان دمبله اضافه شد.

با ورورد تاتنهام، سرنوشت ستاره بارسا پیچیده‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، روزها سپری می‌شود و همچنان عثمان دمبله هیچ پاسخ مشخصی به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا نمی دهد. ژاوی اخیراً تأکید کرده بود که قرارداد این ستاره فرانسوی تمدید شود اما این وضعیت باعث شده که باشگاه بارسلونا تا حدود زیادی بی‌خیال عقد قرارداد جدید با این بازیکن شده باشد.

 

 

1669968

 

 

در همین حال موندو دیپورتیوو گزارش داده که مشکل اساسی در راه تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا مدیر برنامه‌های او یعنی موسی سیسوکو است. در واقع او به ستاره فرانسوی اطمینان خاطر داده که می تواند با جدایی از بارسا پول به مراتب بیشتری به دست بیاورد. این در حالی است که از رختکن بارسا شنیده می شود که خود دمبله تمایل زیادی به ماندن در این تیم دارد اما مدیر برنامه او کار را دشوار کرده است.

 

 

1667207

 

 

طبق ادعای همین نشریه، منچستریونایتد جدی ترین گزینه برای دمبله محسوب می شود و سال گذشته نیز قصد جذب او را داشت که همه چیز به تابستان 2022 موکول شد. یونایتد خوشبین است که دمبله قراردادش را تمدید نکند و بتواند او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

از نیوکاسل نیز به عنوان دیگر باشگاه خواهان دمبله نام برده می شود و امروز عنوان شد که به این جمع، تاتنهام هم اضافه شده است.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تاتنهام زمانی که در یوونتوس مشغول به کار بود نیز برای جذب دمبله اقدام کرده بود ولی موفقیتی کسب نکرد. او اکنون امیدوار است بتواند دمبله را در تاتنهام داشته باشد.

 

 

1663738

 

 

تاتنهام با آنتونیو کونته قصد دارد سال بعد رقیبی جدی تر برای قهرمانی باشد و در این راه دمبله می تواند نیروی تقویتی خوبی برای فاز تهاجمی باشد. او می تواند در سیستم 3-4-3 کونته یک بال فوق العاده خطرناک باشد.

معادله دمبله در بارسا پیچیده‌تر از هر زمانی شده و باید دید او تمدید خواهد کرد یا در نهایت از میان پیشنهاداتش به یکی پاسخ مثبت می دهد.

 

دیدگاه‌ها