کد خبر : 1796067 | 13 آذر 1400 ساعت 18:56 | 9.8K بازدید | 7 دیدگاه

بودن قلعه نویی یعنی موفقیت؛

فروزان: من اینجا هستم تا بازی بزرگ دربیاورم

دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است تیمش سه امتیاز بسیار ارزشمند را در راه کسب قهرمانی مسابقات به دست آورده است.

فروزان: من اینجا هستم تا بازی بزرگ دربیاورم

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که با مهار پنالتی شهریار مغانلو اجازه نداد نتیجه مسابقه در نیمه اول یک بر یک شود، در میکسدزون خبری ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان در جمع خبرنگاران اینطور حرف هایش را آغاز کرد:  تیمی در کنار هم هستیم که آقای قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی لیگ را داریم. بودن ایشان یعنی موفقیت. یعنی اینکه ما بازی های داخل و بیرون از خانه را برای برد می رویم.


او ادامه داد: امروز هم با یکی از بهترین تیم های لیگ بازی کردیم. به نظرم سپاهان تا آخرین روز مدعی قهرمانی است. بازیکنان فوق العاده و کادر فنی خوبی دارد. امروز بازی بزرگی را بردیم. خوشحالیم که توانستیم مردم سیرجان را خوشحال کنیم. با تمام وجود بازی کردیم و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. این سه امتیاز به ما خیلی کمک می کند، چون باید مدعی ها را در خانه ببری و بیرون خانه اگر مساوی هم کردی برای قهرمانی ایرادی ندارد.


او سپس در مورد مهار پنالتی و نقش مهمی که در پیروزی ارزشمند تیمش داشت، عنوان کرد: من وظیفه ام را انجام داده ام. آقای قلعه نویی وقتی من را آورد، وظیفه بزرگی برعهده من است. من را اینجا آورده اند که بازی های بزرگ را دربیاورم، وگرنه بازی های کوچک که همه می توانند بازی کنند.


بخش بعدی صحبت های فروزان تشکر از تیم گلری در تیم فوتبال گل گهر بود و در این مورد بیان کرد: خدا را شکر امسال ما کادر گلری خیلی خوبی داریم. باید از آقای ترابپور تشکر کنیم با تمرینات خیلی خوبشان. آقا مسعود و آقای منادی که گلر خیلی خوبی هستند. ما تیمی گلری هستیم که با تمام وجود برای باشگاه گل گهر تلاش می کنیم تا بهترین بازیکن تیممان باشیم.

دیدگاه‌ها