کد خبر : 1796105 | 13 آذر 1400 ساعت 20:16 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: لیورپول شکست‌ناپذیر نیست

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان به موفقیت تیمش در دیدار مقابل لیورپول خوش بین است.

پیولی: لیورپول شکست‌ناپذیر نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز به لطف گل های فرانک کسیه و الکسیس سائل ماکرز موفق به شکست دادن سالرنیتانا شده و موقتا در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار گرفت. روسونری این هفته در لیگ قهرمانان برای حفظ شانس های صعود خود چاره ای جز کسب پیروزی مقابل لیورپول ندارد و استفانو پیولی مدعی شد مرسی سایدی ها شکست ناپذیر نیستند.

 

استفانو پیولی گفت: من از عملکرد خوب و کسب این پیروزی راضی هستم، زیرا برخی تصور می کردند که کسب سه امتیاز در این دیدار تضمین شده بود. البته با توجه به تعداد موقعیت هایی که ایجاد کردیم بهتر بود که گل های بیشتری می زدیم، اما میلان امروز بلوغ، ثبات و روند رو به رشد نشان داد. من از سبک کنترل جریان بازی و خلق موقعیت‌های گلزنی بدون ریسک چندان زیاد، راضی بودم و ما باید به این روند ادامه دهیم.

 

1669939

 

من لیگ متعادل تری را در بالای جدول پیش بینی کرده بودم. صادقانه انتظار داشتم تیم های بیشتری مانند یوونتوس، رم و لاتزیو به جمع چهار تیم برتر نزدیک تر بوده و در بالای جدول حضور داشته باشند. جزئیات کوچک است که سرنوشت فصل را رقم می زند و شاید مصدومیت‌ها و مسابقات اروپایی در کورس اسکودتو تاثیر فراوانی داشته باشد. این دومین سال متوالی است که فصل را بسیار خوب شروع کرده ایم، اما باید ثبات بیشتری داشته باشیم.

 

تقابل حساس با لیورپول در لیگ قهرمانان؟ لیورپول از روش ارسال پاس های مستقیم بهره برده و با سه مهاجم خود سرعت بازی را تغییر می دهد. آنها یکی از تیم هایی هستند که می توانند در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

 

ما می‌خواستیم همچنان شانس صعود داشته باشیم و حالا فقط می‌توانیم تلاش کنیم تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. ما می دانیم که لیورپول مشکلاتی را برای ما ایجاد خواهد کرد، اما باید به دنبال رسوخ به فضاها باشیم، زیرا قطعا حریف در دفاع شکست ناپذیر یا غیرقابل نفوذ نیست."

دیدگاه‌ها