کد خبر : 1796108 | 13 آذر 1400 ساعت 20:13 | 56.8K بازدید | 13 دیدگاه

یک اوت، دو اعتراض و یک کارت زرد

حرکت عجیب سعید آقایی لب خط(عکس)

اعتراض پرسپولیسی ها روی اوت دقیقه 92 باعث شد تا سعید آقایی یک کارت زرد بگیرد.

حرکت عجیب سعید آقایی لب خط(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صحنه های اعتراض بازیکنان استقلال و پرسپولیس به قضاوت موعود بنیادی فر، بسیار بیشتر از صحنه های حساس شکل گرفته به روی دروازه ها بود. اعتراضاتی که هر چند در صحنه هایی به حق بود اما در نهایت باعث شد تا در چندین نوبت اخطار از جیب قاضی میدان خارج شود.

 

در یکی از این اعتراضات سریالی، سعید آقایی با کارت زرد داور جریمه شد. در دقیقه 90+2 بود که کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال از سمت راست به حرکت درآمد. ضربه یامگا باعث شد تا توپ چند متری از این بازیکن فاصله بگیرد و سعید آقایی نیز برای تصاحب آن وارد صحنه شود.

 

 

 

در این صحنه آقایی توانست روی توپ اثر بگذارد و در یک چالش بین دو بازیکن، توپ به بیرون رفت که کمک داور بازی اوت را به سود استقلال اعلام کرد. مدافع پرسپولیس و یحیی گل محمدی که در کنار زمین و لب خط حضور داشتند، به شدت نسبت به این تصمیم اعتراض کرده و اعتقاد داشتند می بایست توپ در اختیار آنها قرار گیرد.

 

 

شدت اعتراضات آقایی سبب شد تا بنیادی فر دست به جیب شده و یک کارت زرد به مدافع پرسپولیس نشان دهد. اعتراض های جالب توجه آقایی نیز که دستانش را به آسمان دراز کرده بود، توسط دوربین امیرحسین خیرخواه شکار شد که البته یک اخطار بی مورد را برای او در پی داشت.

 

 

 

در این صحنه، بنیادی فر برای لحظاتی به کنار خط رفت و با گل محمدی مشغول صحبت شد و سرمربی پرسپولیس را به آرامش دعوت کرد. البته مرور صحنه های آهسته نشان داد که توپ پس از برخورد به خود آقایی راهی اوت شده و تصمیم کمک داور نیز درست بوده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها