کد خبر : 1796126 | 13 آذر 1400 ساعت 21:20 | 27.9K بازدید | 15 دیدگاه

ژاوی: مستحق باخت نبودیم، بیش از حد تنبیه شدیم

ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که تیمش حداقل مستحق کسب یک امتیاز مقابل رئال بتیس بوده است.

ژاوی: مستحق باخت نبودیم، بیش از حد تنبیه شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو پیروزی در دو بازی اخیر در لالیگا و تساوی مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا، ژاوی امروز برای چهارمین بار هدایت بارسلونا را برعهده داشت و اولین شکست خود را به عنوان سرمربی جدید این تیم تجربه کرد. حالا بارسا در رده هفتم جدول قرار گرفته و با رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید صدرنشین 13 امتیاز فاصله دارد.

 

ژاوی بعد از شکست تیمش مقابل رئال بتیس گفت: "فکر می کنم زمانی که تیم در بهترین حالت خود بود، گل را دریافت کردیم. این معایب باید رفع شود.  مواقعی وجود دارد که باید تاکتیکی تر عمل کنیم. 20- 25 دقیقه بسیار خوب داشتیم و این شکست بسیار ناراحت‌کننده بود. با توجه به عملکردی که داشتیم فکر می کنم که بیش از اندازه تنبیه شدیم.

 

 

1670813

 

 

این شکستی دردناک در خانه محسوب می شود اما به هر حال فوتبال است. همانطور که مقابل ویارئال سختی زیادی کشیدیم و پیروز شدیم این اتفاق امروز برعکس رخ داد. ما باید در نیمه دوم باهوش تر عمل می‌کردیم و جلوی برخی اتفاقات که موجب شکست‌مان شد را می‌گرفتیم."

 

ژاوی در ادامه گفت: "فکر می‌کنم که ما مستحق باخت نبودیم. من قطعا شکست‌ را دوست ندارم اما اصلاً مستحق آن نبودیم و البته حالا نگران هستم. ما باید شرایط را درست کنیم و به کار خود ادامه دهیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم که اینگونه گل بخوریم. حیف که امروز نتوانستیم حتی یک امتیاز کسب کنیم، در حالی که در نیمه دوم می توانستیم برای پیروزی نیز بجنگیم."

 

 

1670803

دیدگاه‌ها