کد خبر : 1796149 | 13 آذر 1400 ساعت 23:34 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: نمی دانم این بهترین بازی اینتر بود یا نه

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر مدعی شد تیم های او همیشه نمایشی جذاب و هجومی ارائه می دهند.

اینزاگی: نمی دانم این بهترین بازی اینتر بود یا نه

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در همان نیمه اول سه بار موفق به باز کردن دروازه رم شده و در نهایت با تکیه بر همین درخشش در پایتخت ایتالیا توانست جالوروسی را مغلوب کند. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان این دیدار به تمجید از نمایش تیمش پرداخته و اذعان داشت هواداران اینتر راضی به شهر خود بازگشته اند.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "نمی‌دانم این بهترین عملکرد ما بود یا نه، اما ما با تیمی روبرو شدیم که فقط یک بار در خانه شکست خورده بود، بنابراین حضور در اینجا و این پیروزی واقعا اعتماد به نفس ما را افزایش می‌دهد. این یک نشانه بسیار خوب بود و من فکر می کنم بسیاری از هوادارانی که برای تماشای بازی به رم آمده بودند، خوشحال به خانه خواهند رفت.

 

1654768

 

من خوش شانس هستم که بازیکنان چند پسته در اختیار دارم. به عنوان مثال روبرتو گالیاردینی در بازی گذشته بهترین بازیکن زمین بوده و موفق به گلزنی هم شد، اما امروز روی نیمکت حضور یافت. این فوق‌العاده است که همه در دسترس بوده و آماده هستند تا در صورت نیاز بازی کنند.

 

سال‌هاست که تیم‌های من به این شکل بازی می‌کنند. البته نام بازیکنان ممکن است تغییر کند، اما ما در لاتزیو نیز تیمی سرگرم کننده بودیم و قبل از شروع قرنطینه در صدر جدول قرار داشتیم، همچنین برای پنج سال متوالی به رقابت های اروپا راه یافتیم.

 

طبیعتا بازگشت به استادیوم المپیکو برای من عادی نیست، زیرا اینجا 22 سال خانه من بود. با این حال، من کاملا روی بازی متمرکز بودم، زیرا ما به این نتیجه نیاز داشتیم و رم نیز علیرغم مشکلاتی که داشت 11 بازیکن رقابت طلب را به زمین فرستاد. اینتر چند بازیکن بسیار مهم را از تیم قهرمان اسکودتو از دست داد، اما ما ناامید نشدیم و خود را با شرایط وفق دادیم."

دیدگاه‌ها