کد خبر : 1796176 | 14 آذر 1400 ساعت 01:50 | 42.1K بازدید | 5 دیدگاه

امیلیو بوتراگنیو:

کارلتو یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

مدیر ارتباطات رئال مادرید از روند تیم با کارلو آنچلوتی بسیار راضی و خوشحال است.

کارلتو یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین سوسیداد به برتری ارزشمند 0-2 دست یافت تا فاصله با رقبا در صدر جدول را افزایش دهد. در این بازی وینیسیوس و لوکا یوویچ گلزنی کردند تا رئال به هشتمین برد متوالی خود برسد.

 

 

1670946

 

 

امیلیو بوتراگنیو از اسطوره های رئال و مدیر ارتباطات فعلی باشگاه در پایان بازی گفت:« تیم خیلی خوب بازی کرد و وینیسیوس نیز فوق العاده بود. هر بازی او بهتر می شود و امشب همراه با لوکا یوویچ تعیین کننده کار کرد. نشانه های بسیار مثبتی امشب از تیم مشاهده کردیم.»

 

مصدومیت بنزما:« همه می دانیم کریم بنزما چه ارزشی برای تیم دارد ولی یوویچ هم خوب جواب داد و نگذاشت غیبت کریم حس شود. اینجا هر کسی به زمین می آید خوب کار می کند و این خبر فوق العاده ای است.»

 

 

1670942

 

 

آنچلوتی:« او یک رهبر بزرگ است. جو بسیار مثبتی در تیم ایجاد کرده و فوق العاده از او رضایت داریم. معتقدم کارلتو کاری خارق العاده را انجام داده است. با او تیم روندی متفاوت را پیش گرفته و به وی ایمان کامل داریم.»

 

قهرمانی:« هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقیمانده و صحبت از قهرمانی زود است. باید به بازی سه شنبه برابر اینتر فکر کنیم و خوشحالیم که تیم بسیار خوب و منسجم کار می کند.»

 

هازارد:« او بازیکن فوق العاده ای است و به ما در ادامه کمک خواهد کرد. در این مورد تردیدی نداریم.»

 

دیدگاه‌ها