کد خبر : 1796180 | 14 آذر 1400 ساعت 08:20 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

حسرت می‌خورم چرا زودتر با کرمی تمرین نکردم

حسینی: مدال قشنگ المپیک از دستم افتاد

ملی‌پوش المپیکی تکواندو ایران گفت: در المپیک 2020 توکیو مدال از دستم افتاد، اما دیگر زمانی برای غصه خوردن وجود ندارد.

حسینی: مدال قشنگ المپیک از دستم افتاد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، میرهاشم حسینی درباره فینالیست شدن دوباره در مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو پس از تغییر وزن اظهار داشت: رفته رفته در حال آشنایی با وزن جدید و در حال کار کردن روی بدنم هستم، اما هنوز از لحاظ قدرتی احساس ضعف می‌کنم. مشکلی که با بحث فنی رفته رفته برطرف خواهد شد و امیدوارم وزن بدنم را نیز به 80 کیلوگرم برسانم و از لحاظ قدرت بدنی هم با بازیکنان این وزن بدن به بدن شوم.
 

من و هادی‌پور اتفاقات المپیک را فراموش کردیم
وی با بیان اینکه تمامی اتفافات المپیک توکیو را فراموش کرده است، عنوان کرد: غصه‌ها را باید کنار گذاشت، چرا که گذشته دیگر گذشته و نه امکان جبران آن وجود دارد و نه می‌توان کار دیگری انجام داد. من و آرمین هادی‌پور اتفاقات المپیک را فراموش کردیم و با یک هدف جدید و با قدرت برای افتخارآفرینی پیش خواهیم رفت.

 

تمام تلاشم را می‌کنم که میرهاشم همیشگی باشم
دارنده مدال نقره جهان با اشاره به اینکه حضور در مسابقات جهانی، فصل جدید دوران ورزشی او خواهد بود، گفت: با تغییر وزن و از دست دادن امتیازات گذشته، کارم سخت‌تر خواهد شد. همانطور که در دوره گذشته از ابتدا شروع کردم، این بار هم در ابتدای مسیر هستم و باید با موفقیت در مسابقات جهانی و رویدادهای آینده برای کسب سهمیه المپیک پاریس تلاش کنم. کار سختی خواهم داشت، اما نشدنی نیست و تمام تلاشم را خواهم کرد که میرهاشم همیشگی باشم و با قدرت و جنگجو بهترین نتیجه را کسب کنم.

 

حسرت می‌خورم چرا زودتر با کرمی تمرین نکردم
حسینی درباره تمرین با یوسف کرمی یادآور شد: از زمان تمرین با یوسف کرمی در حال استفاده از تجربیات ایشان هستم. فقط حسرت می‌خورم چرا زودتر این کار را نکردم و با یوسف کرمی ارتباط نداشتم. تمام تلاشم را خواهم کرد که این ارتباط تداوم داشته باشد و از کرمی تشکر می‌کنم و امیدوارم سایه ایشان مستدام باشد.

 

با نزدیکی دل‌ها می‌توانیم از تکرار اتفاقات المپیک جلوگیری کنیم
وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد شکاف بین قهرمان گذشته و فعلی برداشته شده، گفت: قطعاً همینطور است و امیدوارم بقیه قهرمانان نیز این ارتباط را داشته باشند و دل‌ها نزدیک هم باشد تا بتوانیم از تکرار اتفاقاتی که در المپیک افتاد، جلوگیری کنیم. تمام تلاشم را خواهم کرد در موفقیت‌های آینده تکواندو ایران شریک باشم. برای ارتباط با پیشکسوتان گذشته پیش‌قدم خواهم شد تا با آنها ارتباط بگیرم و از تجربیات‌شان استفاده کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی راجع به بازپس‌گیری سکوی جهانی تکواندو ایران در مسابقات جهانی چین گفت: خیلی کار سختی است، اما نشدنی نیست. تکواندو ایران در حال جوانگرایی است. مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی ورود به اردوی تیم ملی برگزار شد و فکر نمی‌کنم دیگر حرف و حدیثی وجود داشته باشد. دیگر باید صحبت‌ها تمام شود و همه پیشکسوتان و قهرمانان تکواندو دست به دست هم بدهند تا این رشته نتایج خوبی بگیرد. بدون شک تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در مسابقات جهانی نتایج خوبی بگیریم.

 

امیدوارم لیگ با هوگوهای بین‌المللی برگزار شود
حسینی با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو با هوگوهای بین‌المللی اظهار داشت: در مسابقات برون مرزی با هوگوهای DAEDO بازی کردیم، اما نمی‌دانم چرا این هوگوها با هوگوهای مسابقات تفاوت دارد و اصلاً امتیاز پایین نمی‌آید. نمی‌دانم ایراد از کجا است، اما باز هم استفاده از این هوگوها اتفاق خیلی خوبی است. امیدوارم در لیگ برتر نیز با همین هوگوها بازی کنیم و اگر کمبود سیستم داریم، هوگو بخریم تا در لیگ نیز با هوگوهای بین‌المللی استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه بعد از عدم توفیق تکواندو در المپیک به نظر می‌رسد نگاه به این رشته تغییر کرده است، گفت: یک مقدار کم لطفی شده، اما همیشه همین بوده و توجهات به ورزشی که نتیجه گرفته بیشتر می‌شود و رشته‌ای که نتیجه نگرفته، با کمبود توجه مواجه شده است. امیدوارم اینگونه نباشد و حمایت کنند.



حساب مردم با پیج‌های جعلی جداست
دارنده مدال طلای آسیا در خصوص واکنش‌ها در فضای مجازی به شکستش در المپیک گفت: واقعیت این است که بعد از اتفاقات المپیک مردم خیلی لطف داشتند و بیشتر آنها کامنت‌های مثبتی در فضای مجازی ارسال کردند. یکسری‌ها نیز با پیج‌های جعلی به ما فحاشی می‌کردند که حساب آنها از مردم جداست. از مردم ایران تشکر می‌کنم که بعد از المپیک صبوری و تحمل و این واقعیت را درک کردند که هیچ ورزشکاری برای نتیجه نگرفتن در المپیک حاضر نمی‌شود. اعتقاد دارم برای موفقیت تکواندو در المپیک شانس نیز نیاز است و اگر خوش شانس باشی بهترین مدال را کسب می‌کنی.



مدال خوشگل المپیک از دستم افتاد
حسینی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد که پس از دست دادن مدال طلا انگیزه‌ای برای کسب مدال برنز المپیک توکیو نداشته به تسنیم گفت: دقیقاً همینطور بود و در دیدار با حریف کره‌ای اصلاً دوست نداشتم بازی کنم. دلیل این موضوع نیز این بود که یک مدال قشنگ و با ارزش از دست من افتاد. امیدوارم برای ورزشکاران خودمان این اتفاق نیفتد و این شرایط را تجربه نکنند.



برای افتخارآفرینی و خوشحالی مردم زاده شدم
وی درباره عقب بودن از رقبای خود در وزن ششم مانند اتفاقات پس از جهانی منچستر، گفت: با همین شرایط توانستم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم. اتفاقات بدی در دوره گذشته  افتاد و ویزای مسابقات جهانی برای من صادر نشد و 120 امتیاز مهم را از دست دادم. در فینال گرندپری بلغارستان در حالی که بهترین بازی عمرم را انجام دادم، اما باز هم داور من را 10 اخطاره کرد. حتی داور این مسابقه محروم شد. با این حال با قدرت دوره برگشتم و این بار نیز پتانسیل این را دارم که همه شرایط را تحمل و افتخارآفرینی کنم. من زاده شدم که برای کشورم افتخارآفرینی و دل مردم را شاد کنم. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم کسب مدال و شاد کردن دل مردم است.

دیدگاه‌ها