کد خبر : 1796190 | 14 آذر 1400 ساعت 09:50 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

18 آذر؛ بازگشت رسمی تماشاگر به سکوهای خالی

به احتمال قوی دیدارهای هفته نهم لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود.

18 آذر؛ بازگشت رسمی تماشاگر به سکوهای خالی 

به گزارش "ورزش سه"، پیش بینی ها بر این است از 15 آذر مجوز بازگشت تماشاگران به استادیوم ها از سوی وزارت بهداشت صادر شود. پیش از این دیدار استقلال در برابر نساجی و هم چنین پرسپولیس در برابر صنعت نفت به صورت آزمایشی با حضور تماشاگر برگزار شد که این موجب اعتراض دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر شد. بنابراین وزارت بهداشت حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر را متوقف و تصمیم گرفت بعد از دربی بار دیگر حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر را قانونی کند. 

 

گفته می شود باشگاه ها به اندازه 60 درصد ظرفیت استادیوم ها حق بلیط فروشی به تماشاگرانی دارند که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند. هم چنین مقرر شد یکی از تاکید باشگاه ها به تماشاگران نشستن با فاصله روی سکوهای استادیوم باشد. در بازی های خارجی که از تلویزیون پخش می شود این موضوع رعایت می شود اما تماشاگران به واسطه تزریق واکسن و رعایت فاصله فیزیکی دیگر ماسک نمی زنند. این موضوع در بازی  نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در بازی الهلال – پوهانگ در ریاض هم مشخص بود. 

 

گفتنی است 18 آذر شاهد آغاز دیدارهای هفته نهم لیگ برتر خواهیم بود و در این روز بازگشت تماشاگر به سکوهای خالی استادیوم های لیگ برتر رسمی می شود.

دیدگاه‌ها