کد خبر : 1796197 | 14 آذر 1400 ساعت 10:15 | 19.4K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکن تاجیک پرسپولیس، کاندیدای بهترین مدافع آسیا

نام منوچهر صفروف مدافع جدید و تاجیکستانی پرسپولیس در میان کاندیداهای بهترین مدافع این فصل لیگ قهرمانان آسیا دیده می شود.

بازیکن تاجیک پرسپولیس، کاندیدای بهترین مدافع آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان رقابت های لیگ قهرمانان اقدام به برپایی یک نظرسنجی درخصوص انتخاب بهترین گلر دوره گذشته این رقابت ها کرد، حالا سایت AFC به سراغ انتخاب بهترین مدافعان لیگ قهرمانان رفته است.

 

در این فهرست، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 نظرسنجی را برای انتخاب بهترین مدافعان وسط و بهترین مدافعان چپ و راست برگزار کرده که نام منوچهر صفروف بازیکن فصل گذشته استقلال تاجیکستان و فعلی پرسپولیس نیز در میان کاندیداهای بهترین مدافع راست دیده می شود.

 

1671002

 

صفروف برای پیروزی در این نظرسنجی باید با سلطان الغنام بازیکن النصر، محمد البریک مدافع الهلال و کازویا میاهارا مدافع راست ناگویا گرامپوس رقابت کند. وب سایت AFC درباره علت انتخاب صفروف نیز نوشته است:

 

منوچر صفروف –استقلال تاجیکستان
2 گل زده
30 دوئل برنده
75 درصد موفقیت در تکل

منوچهر صفروف با داشتن تنها 19 سال، از یک مرحله گروهی لیگ قهرمانان لذت برد زیرا دو گل او به تیم فوتبال استقلال کمک کرد تا با شکست 4-1 الهلال قهرمان این رقابت ها، باعث ناراحتی بزرگی برای این تیم شود.

تیم تاجیکستانی به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد و در آنجا با نتیجه 1-0 توسط پرسپولیس مغلوب شد، اما عملکرد صفروف به وضوح تأثیرگذار بود زیرا غول های تهران او را در اواخر سال جذب کردند.

دیدگاه‌ها