کد خبر : 1796201 | 14 آذر 1400 ساعت 10:21 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

گروترفورت از حضور در بوندسلیگا پشیمان است

موقعیت عجیب تیم آلمانی با سیزده شکست

تیم قعرنشین جدول بوندسلیگا آماری عجیب را در 14 بازی ابتدایی فصل به نام خود ثبت کرده، تیمی که در ابتدای فصل جدید برای دومین بار به سطح اول فوتبال آلمان صعود کرده است.

موقعیت عجیب تیم آلمانی با سیزده شکست

به گزارش "ورزش سه" هفته چهاردهم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان روز گذشته در شرایطی پیگیری شد که پرگل‌ترین بازی بایر لورکوزن سوم جدولی توانست در دیداری خانگی جشنواره گل به راه بیندازد و حریف قعرنشین خود را با نتیجه 7-1 گلباران کرد تا گروترفورث شکستی دیگر را در رقابت‌های بوندسلیگا 2021-2022 تجربه کند.

 

تیمی که برای دومین بار از بوندسلیگای 2 به سطح اول فوتبال آلمان صعود کرده اما عملکردی عجیب و دور از انتظار را به نام خود به ثبت رسانده است؛ آن‌ها از 14 مسابقه ابتدایی این فصل بوندسلیگا تنها 1 امتیاز به دست آورده و در 13 بازی تن به شکست داده‌اند!

 

1671005

 

دریافت 46 گل باعث شده تا این تیم به لحاظ دفاعی، ضعیف‌ترین تیم در میان 5 لیگ معتبر اروپایی جهان قلمداد شود؛ آن‌ها در جام حذفی در دور اول مقابل حریفی از دسته چهارم رقابت‌ها مغلوب شدند و اولین تیم تاریخ بوندسلیگا هستند که در 12 بازی متوالی مغلوب رقبایش شده است.

 

آمار و ارقام عجیبی که گروترفورث را به عنوان نزدیک‌ترین تیم به سقوط به بوندسلیگا 2 تبدیل کرده و به نظر می‌رسد شاگردان استفان لیتل اگر معجزه‌ای در روند نتیجه‌گیری‌شان صورت نگیرد، به شکلی آسانسوری و زودهنگام مجدداً مسافر سطح دوم فوتبال آلمان می‌شوند.

دیدگاه‌ها