کد خبر : 1796222 | 14 آذر 1400 ساعت 11:34 | 11.1K بازدید | 15 دیدگاه

اکبرپور: داوران همدست تساوی‌های استقلالند

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد پنالتی های مسلمی برای این تیم در چند هفته اخیر گرفته نشده است.

اکبرپور: داوران همدست تساوی‌های استقلالند

به گزارش ورزش سه، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی تمام شد و ۹۰ دقیقه، هواداران هیچ یک از تیم ها را راضی نکرد علیرضا اکبرپور در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: اول از همه این را بگویم که بدون تماشاگر بودن این بازی به خودی خود باعث شد که دیدار جذابی را نبینیم و از طرفی خود بازی هم به اندازه کافی سرد بود و متاسفانه دربی خوبی را شاهد نبودیم که در نهایت هم امتیازات تقسیم شد.


او در مورد اعتقاد استقلالی ها مبنی بر اینکه یک پنالتی برایشان گرفته نشد ادامه داد: این موضوع در دقایق پایانی اتفاق افتاد و اگر استقلال به گل می‌رسید حریف نمی توانست جبران کند و به نظر من روی  نتیجه بازی خیلی تعیین کننده بود و همانند بازی های قبل پنالتی برای استقلال گرفته نشد و به نوعی به این موضوع عادت کردیم. مگر میشود هر بازی پنالتی مسلم را برای استقلال نگیرند؟ در دربی هم که روی بازیکن ما تکل از پشت رفتند که هم کارت داشت و هم پنالتی بود.


بازیکن سابق استقلال با اشاره به اینکه بازی کاملا بی روح جلو رفت و مربیان دو تیم جسارت به خرج ندادند بیان کرد: من اگر مربی بودم سعی می کردم به مهاجمانم بگویم در پشت دفاع حریف توپ را بچرخانند و موقعیت سازی کنند البته استقلال قصد داشت که به این شکل بازی کند ولی حریف هم احتیاط می کرد و هر دو تیم در ابتدا می خواستند  که نبازند و  به چیزی که می خواستند رسیدند و در فوتبال باید از موقعیت ها استفاده کرد و اگر از کنار تک‌ موقعیت ها نیز به راحتی عبور کنی همین اتفاقات می افت.

 

1607548


پیشکسوت استقلال در خصوص ۵ تساوی متوالی این تیم عنوان کرد: چهار بازی قبلی را استقلال با نتیجه تساوی پشت سرگذاشت و اگر در دربی پنالتی گرفته می شد اتفاقات دیگری می افتد و همانطور که گفتم داوران در کسب این تساوی ها دست داشتند و اگر حق این تیم را به آن می دادند قطعا الان امتیازات بیشتری داشت و حداقل در ۵ بازی دو برد به دست می‌آورد ولی الان تمام شده و گذشته و امیدوارم که هرچه زودتر وار را وارد ایران کنند که این امتیازات از دست نرود.


اکبرپور در پایان در مورد دیدار هفته آینده این تیم با پیکان افزود: به نظرم استقلال اگر قصد جنگیدن برای قهرمانی را دارد نباید تحت هیچ شرایطی امتیاز از دست بدهد اگر خدایی ناکرده عقب بیفتد کارش در نیم فصل دوم سخت می شود بنابراین امیدوارم هر طور شده سه امیتاز را از پیکان بگیرد.

دیدگاه‌ها