کد خبر : 1796232 | 14 آذر 1400 ساعت 12:04 | 37.2K بازدید | 5 دیدگاه

آخرین وضعیت پرسپولیس و گابریل کالدرون

پرونده سرمربی آرژانتینی باشگاه پرسپولیس همچنان باز است و هواداران در انتظار پرداخت مطالبات وی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.

آخرین وضعیت پرسپولیس و گابریل کالدرون

به گزارش ورزش سه، بعد از جدایی گابریل کالدرون و شکایت این مربی از باشگاه پرسپولیس، اکنون این پرونده منجر به محرومیت نقل و انتقالاتی سرخ‌ها شده است.

 

در این رابطه مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس از چندی پیش وعده داد بود با تأمین مبلغ مورد نیاز در خصوص این پرونده و پرداخت به گابریل کالدرون، شرایط را به سود این باشگاه خواهند کرد. در حالیکه چندی پیش خبر از تامین این مبلغ و پرداخت به مربی اسبق این باشگاه داده شده بود، هنوز این مبلغ به حساب کالدرون ننشسته است.

 

مجید صدری در حاشیه نشیت خبری امروز حول معرفی کارگزار پرسپولیس مدعی شد که با تایید پرداخت دو قسط، تنها یکی از اقساط بدهی باشگاه به کالدرون باقی مانده تا این پرونده هم بسته شود:


ما چند ماهی تحت فشار برای تهیه پول بودیم. الحمدلله این پول تهیه شد و ما تلاش کردیم تا این پول به حساب دوستان واریز شود. هواداران عزیز ما بدانند ما از سه قسطی که ارسال کردیم، دو تا به حساب وی نشسته و تنها یکی باقی مانده است. انشاالله برای آن هم راه‌حلی پیدا کردیم و پرداخت خواهد شد اما این چیزی نبوده که ما بخواهیم در آن تعلل و کوتاهی داشته باشیم. تحریم‌ها خیلی اذیت می‌کند. بانکی که به اعلام کردند یک بانک اروپایی بیشتر نبود و ما حتب حاضر شدیم این پول را به صورت نقذی به ایشان پرداختیم کنیم و اینکه گفتیم در بانک کشورهای ترکیه، قطر و امارات قادر به واریز پول به حساب ایشان هستیم. متاسفانه هیچ کدوم این کار انجام نشد و فقط یک شماره حساب به ما اعلام کردند که ما تلاش کردیم این کار را انجام بذهیم و از سه قسط دو تا نشسته است. ما نامه‌های متعدد به فیفا ارسال کردیم تا آنها شماره حساب بدهند که قبول نشد و هر فکری که کنید ما دنبال کردیم تا پول آقای کالدرون پرداخت شود را انجام داده‌ایم.

دیدگاه‌ها