کد خبر : 1796238 | 14 آذر 1400 ساعت 12:17 | 28.2K بازدید | 26 دیدگاه

صدری: کارگزار ما ضمانت نامه بانکی هم دارد

مجید صدری از بند ۳۰۰ میلیاردی برای کارگزار جدید پرسپولیس صحبت کرد.

صدری: کارگزار ما ضمانت نامه بانکی هم دارد

به گزارش ورزش سه، دقایقی پس از مشخص شدن کارگزار پرسپولیس، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در مقابل دوربین این باشگاه قرار گرفت تا در مورد امضای قرارداد با کارگزار اظهارات خود را انجام دهد.

 

او با اشاره به مفاد قرارداد از رقم ۶۳۰ میلیاردی پرده برداشت که البته حدود نیمی از آن برای قرارداد حق پخش خواهد بود اما رقم ۳۳۰ میلیاردی هم افزایش هنگفتی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

 

صحبت های مجید صدری را می‌خوانید:

 

* فضای مجازی + روی پیراهن: ۲۲۰ میلیارد 
بنده با حداقل سه چهار شرکت مذاکره کردم تا با یک شرکت به توافق رسیدیم، تم قراردادی هم که فرستادیم برای همه شرکت‌ها یکسان بود. یعنی هرکسی با ما مذاکره کرد تقریبا مفاد قرارداد یکی بود. از جمله مفاد این بود که این قرارداد برای امسال در سه حوزه عدد دارد؛ یکی بحث شبکه اجتماعی و تبلیغات پیراهن و فضای مجازی است که ۲۲۰ میلیارد برای این قرارداد می‌بندیم. یکی بحث تبلیغات محیطی است که با تصمیمی که دیروز گرفتند و کمکی که دکتر سجادی و آقای عزیزی خادم کردند، قرار شد از بازی بعدی کل تبلیغات محیطی دست خودمان باشد و ما برای این یک قرارداد ۱۱۰ میلیاردی بستیم.

 

* قرارداد ۳۰۰ میلیاردی حق پخش
یک چیز دیگری هم که جدا کردیم حق پخش زنده بود که اگر بتوانیم با صداوسیما به تعامل برسیم، یک قرارداد ۳۰۰ میلیاردی هم با آنجا بستیم. البته هر شرکتی با ما بخواهد کار تجاری کند ما آمادگی داریم.

 

* کف قرارداد ۲۰٪ افزایش خواهد یافت
در جمع بخواهیم ببینیم این رقم ۶۳۰ میلیارد خواهد بود. در قرارداد قبلی کارگزار آمده بود که با رضایت طرفین ادامه خواهد یافت و این قراردادی که بستیم هم سه ساله خواهد بود ما در این قرارداد نوشتیم که این کف قرارداد یعنی ۳۳۰ میلیارد، برای فصل آینده حداقل ۲۰٪ افزایش خواهد یافت. یعنی قرارداد سال آینده ما ۳۹۹ میلیارد خواهد بود و قرارداد سال سوم هم ۲۰ درصد بالا خواهد رفت.

 

* ضمانت نامه بانکی برای سازمان لیگ
ما یک رقمی را برای این قرارداد پیش گرفتیم و با آن ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و همچنین تلاش کردیم ضمانت نامه بانکی را هم برای این موضوع از دوستان بگیریم‌. ما برای این ۱۱۰ میلیارد و ۲۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد توانستیم یک رضایت نامه حسن قرارداد را هم در قرارداد بگذاریم و قرار است که تا سه هفته آینده این ضمانت نامه داده شود.

 

* قرارداد سه ساله با ایده پویان ماژ
تلاش ما این است که یک کار مشترک خوب را جلو ببریم و از امروز تلاش کنیم برای یک بازده اقتصادی این شرکت به ما کمک کند که درآمدهای باشگاه را داشته باشیم و زیرساخت‌های اقتصادی را که قرار است داشته باشیم را انجام دهیم. این شرکت، ایده پویان ماژ هست. ما تلاش کردیم تمام موارد قانونی را رعایت کنیم و امیدواریم که بتوانیم با این کارگزار در این دوره سه ساله کار کنیم و در خدمت باشگاه، کادرفنی و هواداران عزیزمان باشیم.

 

* پرداخت ماهیانه قرارداد
طبق وعده‌ای که به هواداران و باشگاه داده بودیم تلاش کردیم تا مبلغی پرداخت کنیم، روز گذشته شاید دیر بود اما سعی کردیم این خلف وعده خودمان را جبران کنیم و الان از فصل جاری ٢٠ درصد به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت کردیم و امیدوارم با وجود کارگزار از این پس پرداختی داشته باشیم. هیچ مشکلی با این عزیزان نداشته باشیم چرا که قول ما به این عزیزان پرداخت ماهیانه است که انشاالله انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها