کد خبر : 1796257 | 14 آذر 1400 ساعت 13:16 | 71.5K بازدید | 50 دیدگاه

عجیب ترین عکس دربی از فرهاد مجیدی

تصویر عجیبی از سرمربی استقلال در فضای مجازی با عنوان شادی فرهاد مجیدی پس از تساوی در دربی منتشر شده است.

عجیب ترین عکس دربی از فرهاد مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی به حدی بابت عدم اعلام خطای پنالتی به سود تیمش در دقیقه 87 عصبانی بود که در نشست خبری پس از بازی ترجیح داد فقط در مورد این صحنه صحبت کرده و به هیچ کدام از سوالات خبرنگاران درخصوص بازی پاسخ نداد.

 

با این حال، از شب گذشته تصویری از فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر شده که عنوان عجیبی نیز برای آن تیتر زده شده: «مشت های گره کرده و خوشحالی فرهاد مجیدی، پس از کسب تساوی در دربی». تیتر عجیبی که به نظر می رسد هیچ سنخیتی با اتفاقات پایان بازی و اعتراض آبی ها به داوری ندارد بخصوص اینکه استقلال در این بازی نیازمند کسب پیروزی بود.

اما مرور همین عکس نیز به وضوح نشان می دهد اتفاق دیگری رخ داده و قطعا این تصویر برای پایان بازی نیست. در این عکس جعفر سلمانی را می بینیم که در پیست تارتان استادیوم آزادی به دنبال توپ دویده و احتمالا قصد دارد بازی را سریع آغاز کند تا جریان بازی اصطلاحا نخوابد.

در بخش دیگر این تصویر نیز کمک داور بازی دیده می شود که دست خود را بالا برده و احتمالا به نشانه اوت پرچم زده است. تمام جزییات این تصویر نشان از این دارد که این عکس فرهاد مجیدی قطعا در پایان بازی و پس از سوت داور مسابقه نبوده و بازی در جریان بوده است. ضمن اینکه، تصویر ثبت شده از سرمربی استقلال واکنشی به یکی از صحنه های بازی بوده و مسلما به معنای شادی پس از کسب تساوی نیست.

 

با این حال، فرهاد مجیدی این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد. سرمربی استقلال در 5 دیدار گذشته 10 امتیاز را از دست داده ولی از خوش شانسی او و تیمش، رقبا نیز در این هفته ها ناکام بوده اند به نحوی که با وجود از دست دادن امتیازات فراوان توسط آبی پوشان، اختلاف تیم مجیدی با صدر جدول هنوز 2 امتیاز است.

 

استقلال در ادامه دیدارهای مشکلی نسبت به 8 هفته ای که از لیگ سپری شده، در پیش دارد. دیدار با تیم های نظیر سپاهان، فولاد، آلومینیوم، پیکان و مس رفسنجان در انتظار فرهاد مجیدی است و به نظر می رسد آبی ها دیگر فرصت لغزش و از دست دادن امتیاز ندارند. یک پیروزی در دیدار هفته بعد می تواند فرهاد را از زیر فشارها خارج کرده و به قهرمانی امیدوارتر کند.

دیدگاه‌ها