کد خبر : 1796266 | 14 آذر 1400 ساعت 13:53 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

هاکان چالهان اوغلو؛

هدفم گلزنی از روی نقطه کرنر بود

هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر تاکید کرد به قصد گلزنی از روی نقطه کرنر به سمت دروازه رم ضربه زده است.

هدفم گلزنی از روی نقطه کرنر بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با ارائه نمایشی فوق العاده در نییمه اول با سه گل رم را مغلوب کرده و خود را به یک قدمی صدر جدول لیگ ایتالیا رساند. اما گل اول نراتزوری در این دیدار را هاکان چالهان اوغلو با ضربه ای فوق العاده و دقیق از روی نقطه کرنر و البته با استفاده از اشتباه روی پاتریسیو به ثمر رساند. حالا هافبک جدید اینتر مدعی شد روی زدن چنین ضرباتی برنامه داشته و این بار ارسال او به تور دروازه حریف نشسته است.

 

1670815

 

هاکان چالهان اوغلو گفت: "بله، من به قصد گلزنی ضربه ام را زدم. من همیشه سعی می کنم از نقطه کرنر به سمت دیرک نزدیک تر ضربه بزنم و خوشبختانه این بار هدفم خوب پیش رفت و موفق به گلزنی شد. بابت این گل و البته ارسال پاس گل برای ادین ژکو خیلی خوشحالم. اینتر بر  کل جریان بازی مسلط بود، ما اصلا به رم اجازه حمله ندادیم و این یک عملکرد فوق العاده از سوی ما بود.

 

بهترین عملکرد فصل اینتر؟ ما نمایش های درخشان بزرگ دیگری مقابل تیم هایی چون یوونتوس و میلان و بدون توجه به نتایج مساوی آن مسابقات داشتیم. ما هرگز از باور به کسب پیروزی دست نکشیدیم. حالا در ترکیب این تیم احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته و در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته ام. من می‌خواهم بهترین عملکردم را برای تیم و باشگاه انجام دهم و در ادامه نتیجه تلاش من مشخص خواهد شد."

دیدگاه‌ها