کد خبر : 1796285 | 14 آذر 1400 ساعت 15:10 | 72.3K بازدید | 74 دیدگاه

سیلی محکم واقعیت بر صورت اسطوره

شانس ژاوی ته کشید؛ با وحشت مونیخ چه می‌کنی؟

بارسلونا روز گذشته در بازی برابر بتیس دو هدف را دنبال می کرد ولی به هیچ‌کدام نرسید. بلوگرانا حالا با گام‌هایی لرزان باید راهی مونیخ شود.

شانس ژاوی ته کشید؛ با وحشت مونیخ چه می‌کنی؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا روز گذشته در نوکمپ برابر رئال بتیس قرار گرفت به این امید که بتواند سومین برد متوالی خود با ژاوی را کسب کند. بارسا در لالیگا با هدایت ژاوی توانسته بود اسپانیول و ویارئال را شکست دهد ولی بتیس سد محکم تری بود.

بارسا قصد داشت با پیروزی بر بتیس هم شانس خود برای قهرمانی لالیگا را زنده نگاه دارد و هم اینکه در آستانه بازی فینال گونه برابر بایرن مونیخ در آلیانس آرنا که قرار است چهارشنبه برگزار شود، روحیه مضاعفی بگیرد ولی نه به اولی رسید و نه به دومی.

 

 

1670791

 

 

بارسا با یک گل شکست خورد تا ژاوی اولین باخت خود به عنوان مربی بارسا را تجربه کند. تیم او به خصوص در نیمه اول، نمایشی ناامید کننده داشت. ژاوی در نشست خبری پس از بازی تاکید داشت که هواداران باید از نمایش تیم در نیمه دوم احساس غرور کنند و خودش نیز افتخار می کند مربی چنین بازیکنانی است ولی در ادامه به نکته جالبی هم اعتراف کرد:« خوش شانسی های چند بازی گذشته تمام شد و باختیم. دردناک است ولی باید آن را قبول کرد.»

 

 

1671129

 

 

بارسا مشکل گلزنی دارد و این بر کسی پوشیده نیست ولی نه رونالد کومان، نه سرجی و نه حالا ژاوی نتوانستند بر این مشکل غلبه کنند. نمی توان نقش مصدومیت ها را نادیده گرفت ولی فرمول های کومان و سرجی جواب نداد و ژاوی نیز در سه بازی اخیر لالیگا و بازی برابر بنفیکا نشان داد که از دست او نیز کار زیادی برای حل این معضل ساخته نیست.

 

 

1671124

 

 

ژاوی برای بازی با بتیس به فیلیپ کوتینیو از ابتدا در خط حمله میدان داد. او در بازی با ویارئال گلزنی کرده بود و شانس این را پیدا کرد برابر بتیس به میدان برود. ستاره برزیلی در 10 دقیقه اول توفانی بود ولی رفته رفته افت کرد و مثل تیمش سطحی متوسط از خود ارائه داد. عبده در سمت راست نیز تلاش هایی داشت ولی به جز یکی دو دریبل موفق نتوانست کار خاصی مقابل دروازه بتیس انجام دهد. شرایط ممفیس دیپای نیز نگران کننده بود و او انگار در زمین حضور نداشت.

 

 

 

1671127

 

 

بارسا نیمه اول را بدون گل به رختکن رفت به این امید که عثمان دمبله در نیمه دوم بتواند چاره ساز شود. دمبله به محض ورود به زمین سه شانس خوب خلق کرد و چیزی نمانده بود که به گل هم برسد اما او بسیار از این حیث بدشانس بود.

ورود دمبله روند بازی را به سود بارسا تغییر داد و حتی هواداران حاضر در نوکمپ نیز تحت تاثیر قرار گرفتند ولی هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر شدیم، اثر دمبله نیز کمرنگ شد. ورود لوک دی یانگ به میدان هم نتوانست مشکل گلزنی را حل کند و در عوض این بتیس بود که روی یک ضد حمله سریع توسط خوانمی به گل رسید. گل از منطقه جوردی آلبا به ثمر رسید و در واقع مدافع چپ بارسا پست خود را خالی کرده بود.

 

 

1671130

 

 

بتیس موقعیتی را گل کرد که دو هفته پیش بنفیکا مشابهش را در دقیقه 92 از دست داده بود. بله، دیشب پایان خوش شانسی های بارسلونا با ژاوی بود و حالا وحشت مصاف با بایرن در راه است. اینگونه نمی توان انتظار معجزه در مونیخ را داشت و ژاوی این را خوب می داند. 

 

دیدگاه‌ها