کد خبر : 1796293 | 14 آذر 1400 ساعت 15:34 | 50.3K بازدید | 20 دیدگاه

دست کارلتو بسته است

تنها مشکل رئال این چند بازیکن بی مصرف هستند

رئال مادرید با کارلو آنچلوتی این روزها در آسمان ها سیر می کند و با قدرت در لالیگا پیش می تازد.

تنها مشکل رئال این چند بازیکن بی مصرف هستند

به گزارش "ورزش سه"، پس از 16 بازی رئال مادرید با اختلافی 8 امتیازی نسبت به سویا در صدر لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز صعودش به دور بعد را قطعی کرده و سه شنبه با اینتر برای صدرنشینی مصاف خواهد داد.

رئال شب گذشته توانست سوسیداد تیم سوم جدول را در زمین این تیم با دو گل وینیسیوس و لوکا یوویچ شکست دهد تا ضرب شستی به رقبا نشان داده باشد. تیم تحت هدایت آنچلوتی صدرنشین بلامنازع است و فعلا شانس اول قهرمانی محسوب می شود.

 

 

1671135

 

 

آنتونیو رومرو کارشناس فوتبال اسپانیا در برنامه " ال لارگرو" از کادنا سر، معتقد است که رئال مادرید در حال حاضر یکی دو مشکل عمده دارد و آن هم حضور چند بازیکن غیرمتعهد و عملا بی مصرف در این تیم است به علاوه عدم اعتقاد سرمربی تیم به سیستم چرخشی.

 

رومرو در این رابطه گفت:« میلیون ها رئالی این سوال برای شان مطرح است که تیم شان در مقطع پایانی فصل چه شرایطی خواهد داشت. آنچلوتی به شکل واضح می داند که قرار نیست از سیستم چرخشی استفاده کند. او روی تعدادی خاص از بازیکنانش نظر مثبت دارد و روی مابقی حساب نمی کند. به نظر هم نمی رسد که به برخی حتی یک دقیقه هم میدان برسد. با این شرایط بعید است خط هافبک رئال تازه نفس به مقطع پایانی فصل برسد. کاسیمیرو، مودریچ و تونی کروس همه بازی ها از ابتدا در میدان هستند در حالی که 5 یا 6 بازیکن در واقع هیچ کاربردی در تیم ندارند. گرت بیل، ایسکو، مارسلو، ماریانو و ادن هازارد نه تعهد و نه کیفیت لازم برای بازی در رئال را ندارند.

 

 

1661063

 

 

آنچلوتی می گوید وقتی هافبک هایش خسته نیستند، دلیلی برای نیمکت نشینی شان ندارد. او البته که بالاخره به بازیکنان اصلی اش استراحت خواهد داد اما این اتفاق زمانی می افتد که به دلیل مصدومیت یا خستگی مفرط بازیکنان، مجبور شود ولی به اختیار خودش باشد، چنین کاری انجام نخواهد داد. رئال الان شانس اول قهرمانی است ولی نمی توانم از حالا بگویم که حتما به این هدف خواهد رسید.»

 

 

دیدگاه‌ها