کد خبر : 1796338 | 14 آذر 1400 ساعت 18:17 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

رستمی: هر هفته از داوری ضربه می‌خوریم

عارف رستمی مهاجم ذوب آهن به روند داوری بازی مقابل مس معترض است و می‌گوید رویش خطای پنالتی اتفاق افتاده.

رستمی: هر هفته از داوری ضربه می‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، رستمی پس از شکست خانگی تیمش برابر مس در خصوص این بازی گفت: بازی خوب و پایاپای بود ولی واقعا از داوری ضرر کردیم. دو صحنه پنالتی، که یکی را من ندیدم ولی در یک صحنه که روی من اتفاق افتاد و صددرصد پنالتی بود و می‌توانستیم نتیجه را یک یک کنیم و شاید روند بازی به طور کل عوض می‌شد اما داور یک سری از خطاها را نمی‌گرفت. گل سوم و دوم خطا بود و ضد حمله خوردیم. دو یا سه هفته پیش هم همینطور بود و در بازی با فولاد در دقیقه سه یک بازیکن باید اخراج می‌شد اما این گونه نشد و هر هفته از داوری‌ها ضربه می‌خوریم. شاید با آمدن VAR این مشکلات حل شود چرا که شاید داور ندیده باشد و برود صحنه را ببیند و پنالتی را بگیرد. امیدوارم VAR بیاید.

 

رستمی ادامه داد: نه فقط تیم‌های اصفهانی بلکه کل تیم‌ها یک سال زحمت می‌کشند و ممکن با یک سوت داور در هفته ضرر کنند. ما چند هفته است که از داوری‌ها لطمه می‌بینیم و امیدوارم درست شود.

 

او در خصوص شکست سنگین ذوب آهن بیان کرد: تیم ما تیم خوبی است و اختلاف بازی سه گل نبود و حریف روی ضد حملات توانست به ما ضربه بزند اما چون اوایل بازی گل خوردیم باید جبران می‌کردیم و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شاید به طور کلی روند بازی عوض می‌شد.

دیدگاه‌ها