کد خبر : 1796374 | 14 آذر 1400 ساعت 20:08 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

برونو: بله، رانگنیک از ما پرس بیشتری می خواهد

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، می گوید که آنها باید از دستورات تاکتیکی سرمربی جدیدشان یعنی رالف رانگنیک پیروی کنند.

برونو: بله، رانگنیک از ما پرس بیشتری می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس و در دیداری که رالف رانگنیک برای اولین بار هدایت این تیم را بر عهده داشت مقابل کریستال پالاس قرار گرفت و نهایتا موفق شد با تک گل زیبای هافبک برزیلی خود یعنی فرد به پیروزی دست پیدا کند.

 

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، بعد از پیروزی این تیم مقابل کریستال پالاس گفت: " 25 دقیقه اول باورنکردنی بود و ما سرعت فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتیم. در واقع ما در نیمه اول چند بار این فرصت را داشتیم که به گل برسیم. ما باید کاری که مقابل آرسنال انجام دادیم را ادامه می دادیم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما در عین حال نتایج ما می توانست بهتر از این هم باشد."

 

 

1671269

 

 

پرس شدید یکی از مهم‌ترین ویژگی های سبک رالف رانگنیک محسوب می شود که منچستریونایتد امروز در دقایقی از بازی آن را به نمایش گذاشت. برونو فرناندز در این باره نیز گفت: "فکر می‌کنم این به بازی بستگی دارد، گاهی اوقات باید بیشتر پرس کنید، گاهی اوقات کمتر. اما همه می‌دانند که سرمربی از ما پرس بیشتری می‌خواهد. ما باید از دستورات سرمربی جدید خود پیروی کنیم و حالا به استقبال لیگ قهرمانان اروپا می‌رویم."

 

برونو در پایان پیرامون گل سه امتیازی فرد نیز گفت: "فرد چنین لحظاتی را تجربه می‌کند و سالی یک بار شوت می‌زند! همه برای او بسیار خوشحال هستند زیرا پسر خوبی است. او خیلی کار می کند اما با این حال مردم در موردش صحبت نمی کنند. فرد شایسته ستایش است."

 

 

1671270

دیدگاه‌ها