کد خبر : 1796401 | 14 آذر 1400 ساعت 22:49 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

برناردو سیلوا:

بهترین گلزن سیتی؟ فقط قهرمانی مهم است

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی مدعی شد فقط موفقیت تیم برایش در پایان فصل اهمیت دارد.

بهترین گلزن سیتی؟ فقط قهرمانی مهم است

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا در شرایطی در هشت بازی آخر خود پنج گل به ثمر رسانده که در مجموع 61 دیدار قبل از آن موفق به ثبت این رکورد شده بود. هفت گل برناردو در لیگ برتر، او را به بهترین گلزن باشگاه در این بخش تبدیل کرد و فقط بازیکنانی چون محمد صلاح، جیمی واردی و دیوگو ژوتا در جدول گلزنان بالای سر او قرار دارند. با این حال این ستاره پرتغالی اعداد و ارقام گلزنی خود خود را کم اهمیت توصیف کرده داده و مدعی شد فقط پیروزی های سیتی در مسابقات پیش رو برای او اهمیت دارد.

 

1669891

 

برناردو سیلوا گفت: "من همیشه سعی می کنم وظایفی که به من سپرده شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. خوشبختانه در این فصل گل های زیادی به ثمر رسانده ام و در ادامه فصل نیز سعی می کنم این روند را حفظ کرده و باز هم برای سیتی موفق به گلزنی بشوم. راستش را بخواهید برای خودم مهم نیست که چه کسی دروازه حریف را باز کند. برای مثال در فصل گذشته این ایلکای گوندوگان بود که بارها موفق به گلزنی می شد این فصل این اتفاق برای من رخ داده است.

 

اما در کل برای من نام گلزن تیم اهمیتی ندارد، مهم این است که ما اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارین، تیم در حال حاضر بسیار خوب بازی می کند و ما در فرم مناسبی در این مقطع قرار داریم. ما باید این روند را تا آخر سال حفظ کنیم، زیرا در پایان این لیگ می خواهیم کسب چند عنوان قهرمانی را جشن بگیریم."

دیدگاه‌ها