کد خبر : 1796403 | 14 آذر 1400 ساعت 23:08 | 33.4K بازدید | 1 دیدگاه

بزرگ‌ترین رقیب بنزما در رئال مادرید بازی می‌کند

رئال مادرید در این فصل و با درخشش وینیسیوس جونیور از نظر هجومی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

بزرگ‌ترین رقیب بنزما در رئال مادرید بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شاید تا دو سال پیش هواداران رئال مادرید خرید وینیسیوس جونیور را سرمایه گذاری اشتباهی می دانستند، اما این پدیده برزیلی در این مدت به یکی از موثرترین بازیکنان جهان تبدیل شده است. گل وینیسیوس جونیور به رئال سوسیداد در دیدار شنبه شب، دهمین گل او در این فصل لالیگا بود و حالا تنها هم تیمی او کریم بنزما در این فصل بیشتر از ستاره برزیلی گلزنی کرده است.

 

1671313

 

بدین ترتیب رئال مادرید به تنها تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی تبدیل شده که دو بازیکن با تعداد گل دو رقمی در ترکیب خود دارد و این زوج مخوف خط حمله کهکشانی ها در مجموع 22 گل در لیگ تاکنون به ثمر رسانده اند. وینیسیوس که در این فصل پیشرفت خیره کننده ای داشته، در مجموع 12 گل در 22 مسابقه در تمام رقابت ها به ثمر رسانده و همچنین تا اینجا هشت پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است.

 

جالب اینجاست وینیسیوس پس از انتقال به رئال مادرید در سال 2018، در امر گلزنی بسیار ضعیف ظاهر شده و در سه فصل اول حضورش در این باشگاه کارنامه ضعیفی ثبت کرده و هواداران رئال مادرید را ناامید کرد. در ادامه او وینیسیوس فصل 2020/21 روند درخشش خود را آغاز کرده و 14 بار گلزنی کرد. حالب این ستاره می‌تواند با زدن تنها دو گل دیگر در بازی‌های آینده به این آمار رسیده و احتمالا تا پایان فصل، بهترین مقطع حضور در رئال مادرید در این چهار سال را به ثبت برساند.

 

1671312

دیدگاه‌ها