کد خبر : 1796458 | 15 آذر 1400 ساعت 10:59 | 57.9K بازدید | 9 دیدگاه

ناراحتی شدید مهاجم اسپانیایی از سرمربی یووه

درگیری عجیب آلگری و موراتا کنار زمین (عکس)

آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، پس از خروج از میدان وارد درگیری لفظی با مکس آلگری شد.

درگیری عجیب آلگری و موراتا کنار زمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ ایتالیا میزبان جنووا بود و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان آلگری در طول این بازی موقعیت‌های بسیاری را از دست دادند که می‌توانست اختلاف آنها با جنووا را به بیشتر از دو گل برساند و شاید این یکی از دلایل ناراحتی موراتا در زمین بود.

این بازیکن اسپانیایی در طول بازی عصبی به نظر می‌رسید و کارت زردی را نیز به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری دریافت کرد.

در نهایت آلگری تصمیم گرفت که موراتا را در دقایق پایانی بازی از زمین بیرون بیاورد و این اتفاق در حالی رخ داد که یووه همچنان با تک گل خوان کوادرادو از حریف پیش بود.

 

1671400

 

موراتا به دلیل درگیری با داویده بیراسکی، مدافع جنووا، کارت زردی از داور دریافت کرد و سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفت که او را از زمین بیرون آورده و مویزه کین را به جای او وارد میدان کند.

زمانی که این بازیکن اسپانیایی از زمین بازی بیرون رفت، آلگری روی شانه‌اش زده و فریاد زد:« تو یک ضربه آزاد به آنها هدیه کردی!»

 

1671398

 

همین موضوع باعث عصبانیت شدید موراتا شد و او پاسخی به سرمربی تیمش داد تا درگیری لفظی شدت گرفته و ادامه پیدا کند و این دو نفر در کنار زمین در برابر چشم همه شروع به مشاجره کنند.

هرچند آلگری در کنفرانس خبری پس از بازی اشاره‌ای به این اتفاق نکرد اما به نظر می‌رسد که ناکامی موراتا در زمینه گلزنی در این بازی باعث ناراحتی هر دو طرف شده است.

 

1671399

 

یوونتوس در این بازی 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و در مجموع 27 شوت به سمت دروازه حریف زد که از این بین 12 شوت در چارچوب قرار داشت.

با این حال گل اول این تیم به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر و توسط خوان کوادرادو، مدافع کلمبیایی، به ثمر رسید تا عملکرد مهاجمان این تیم چندان قابل قبول به نظرنیاید.

موراتا در این فصل نمایش چندان درخشانی را در زمین بازی ارائه نکرده و نتوانسته رضایت سرمربی و هواداران یووه را به دست آورد.

او پیش از بازی شب گذشته برابر جنووا موفق شد در بازی هفته قبل مقابل سالرنیتانا گلزنی کند اما آخرین گل او در لیگ ایتالیا پیش از این بازی به دیدار برابر میلان در هفته چهارم برمی‌گشت که با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود.

دیدگاه‌ها