کد خبر : 1796473 | 15 آذر 1400 ساعت 11:53 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

حکیم زیاش: دوست دارم روزی به آژاکس برگردم

حکیم زیاش، وینگر جوان چلسی، تایید کرد که دوست دارد روزی دوباره پیراهن آژاکس را به تن کند.

حکیم زیاش: دوست دارم روزی به آژاکس برگردم

به گزارش "ورزش سه"، زیاش در جولای 2020 از آژاکس جدا شده و با امضای قراردادی به ارزش 36 میلیون پوند به چلسی پیوست.

این امید وجود داشت که او بتواند به یکی از مهره‌های کلیدی چلسی تبدیل شود اما از آن زمان نتوانسته جایی ثابتی در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند.

بسیاری باور دارند که این بازیکن 28 ساله قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از چلسی جدا شود و حالا او نیز از بازگشت به آمستردام استقبال کرده است.

زیاش تا سال 2025 با چلسی قرار دارد اما در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به آژاکس به زیگو اسپورت گفت:« من واقعا دوست دارم روزی برگردم. دوران بسیار خوبی را دراین تیم سپری کردم. این تیم جایی است که من احساس کردم در خانه هستم و آینده مشخص خواهد کرد که آیا می‌توانم روزی به این تیم برگردم یا خیر. اگر این موضوع به من بستگی داشته باشد بدون شک رخ خواهد داد.»

 

1540508

 

او اضافه کرد:« با این حال این اتفاق فقط به من بستگی ندارد. من فقط سعی می‌کنم که از هر روزی که پشت سر می‌گذارم لذت ببرم و کارم را به درستی انجام دهم. باید ببینیم که آینده چه اتفاقی را به همراه خواهد داشت. همانطور که گفتم، امیدوارم یک روز بتوانم برگردم. این که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر به من بستگی ندارد.»

زیاش توانست در ترکیب آژاکس به عنوان یکی از بهترین بازیکنان هجومی اروپا مطرح شود و نقشی کلیدی در قهرمانی این تیم در لیگ و جام و حذفی هلند و همچنین صعود آنها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل 19-2018 داشت.

با این حال، چنین درخششی از سوی این بازیکن مراکشی در استمفوردبریج تکرار نشد و او تا به حال در 54 بازی تنها 9 گل زده و هشت پاس گل ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها