کد خبر : 1796672 | 16 آذر 1400 ساعت 13:25 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

نویل: رانگنیک به منچستریونایتد نظم داده است

گری نویل، ستاره سابق یونایتد، از عملکرد رالف رانگنیک برای بازگرداندن نظم به این تیم تمجید کرد.

نویل: رانگنیک به منچستریونایتد نظم داده است

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک در جریان دیدار برابر کریستال پالاس برای اولین بار روی نیمکت منچستریونایتد نشست و موفق شد اولین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

پس از روزهای بحرانی شیاطین سرخ تحت هدایت اوله گونار سولسشر، انتظار می‌رود که این تیم عملکرد متفاوتی را در هفته‌های پیش رو به نمایش بگذارد.

نویل با ارزیابی عملکرد یونایتد در دیدار برابر کریستال پالاس به برنامه ماندی نایت فوتبال گفت:« من واقعا از این بازی لذت بردم. آنها در نیم ساعت اول بازی واقعا عالی ظاهر شدند. در یک ساعت پایانی نیز کارشان را به انجام رساندند. من بلافاصله پس از بازی به این فکر کردم که عجب 30 دقیقه جذابی را دیدیم.»

 

1671223

 

او اضافه کرد:« این چیزی است که ما می‌خواهیم از حضور رانگنیک در منچستریونایتد ببینیم. این چیزی است که بازیکنان منچستریونایتد می‌خواهند ببینند. آنها در یک ساعت پایانی کمی خسته هم بودند. اما امروز واقعا به این نتیجه رسیدم که به آن یک ساعت پایانی بیشتر از 30 دقیقه اول احترام می‌گذارم. او تنها 48 ساعت فرصت داشت که در کنار این تیم باشد و این بازیکنان را هدایت کند.»

نویل ادامه داد:« همه ما در شش یا هفت هفته اخیر به این موضوع اشاره داشتیم که خط دفاعی یونایتد بهم ریخته است. آنهادر 16 بازی یک کلین شیت نداشتند و گل‌هایی باورنکردنی می‌خوردند. در خانه توسط لیورپول و سیتی تحقیر شدند و تیم‌هایی چون لسترسیتی، ویارئال و استون ویلا به آنها ضدحمله می‌زدند. کاری که رانگنیک کرده ایجاد نظم در عملکرد تیمی است. این همان چیزی است که این مربی می‌خواهد.»

دیدگاه‌ها