کد خبر : 1797389 | 19 آذر 1400 ساعت 19:31 | 32.3K بازدید | 9 دیدگاه

رانگنیک: منچستریونایتد به اندازه کافی بازیکن ندارد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، احتمال جذب بازیکن جدید یا جدایی بازیکنان فعلی از این تیم را رد نکرد.

رانگنیک: منچستریونایتد به اندازه کافی بازیکن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک دوشنبه هفته گذشته به عنوان سرمربی موقت یونایتد تا پایان فصل انتخاب شد و حالا در تلاش است تا با ستارگان تیم جدیدش آشنا شود.

این مربی 63 ساله آلمانی موفق شد روز یکشنبه تیمش را به پیروزی 0-1 برابر کریستال پالاس برساند و سه روز بعد در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز به تساوی 1-1 رسید.

رانگنیک به توانایی بسیارش در پست مدیریت فوتبال معروف است و قرار است پس از شش ماه حضور روی نیمکت اولدترافورد نیز دو سال مشاور این باشگاه باشد و گفته می‌شود با دقت روی نقل و انتقالات یونایتد نظارت دارد و فهرستی را نیزدر اختیار مدیران این باشگاه قرار داده است.

هرچند هزینه 120 میلیون پوندی این باشگاه برای جذب جیدون سانچو، کریستیانو رونالدو و رافائل واران در تابستان شاید باعث شود که آنها نتوانند در زمستان هزینه گزافی انجام دهند.

 

1672336

 

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نوریچ گفت:« من این هفته توانستم بازیکنان را بهتر بشناسم. اکثر آنها در این دو بازی دیدم و چهار یا پنج جلسه تمرینی هم با هم پشت سر گذاشتیم. اما هنوز برای صحبت درباره پنجره نقل و انتقالات زمستانی خیلی زود است. اگر من به تعداد بازیکنانی که داریم نگاه کنم، باید بگویم که تیم بزرگی در اختیار داریم اما مطمئنا به اندازه کافی بازیکن نداریم.»

او اضافه کرد:« ما باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان می‌خواهند در این تیم بمانند. اگر آنها فکر می‌کنند به اندازه کافی فرصت برای بازی ندارند، منطقی است که مذاکرات فردی انجام شود تا انتقال قرضی صورت بگیرد. اما در حال حاضر برای صحبت در این زمینه هنوز زود است.»

رانگنیک در بازی برابر یانگ بویز از ترکیب متفاوت و جوان استفاده کرد و انتظار می‌رود که در دیدار روز شنبه برابر نوریچ، ترکیب اصلی مدنظرش را در زمین قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها