کد خبر : 1796771 | 16 آذر 1400 ساعت 20:30 | 9.9K بازدید | 4 دیدگاه

ماتیچ: باید کیفیت‌مان را به رانگنیک نشان دهیم

نمانیا ماتیچ، ستاره صربستانی منچستریونایتد، می‌گوید آنها با هدف پیروزی برابر یانگ بویز پا به دیدار فردا شب می گذارند.

ماتیچ: باید کیفیت‌مان را به رانگنیک نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بعد از حواشی زیادی که طی در هفته‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم کرد، نهایتاً سرمربی جدید خود را شناخت و رالف رانگنیک رسماً تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت. سرمربی آلمانی در اولین گام با شیاطین سرخ موفق بود و منچستر یونایتد در بازی ابتدای هفته با یک گل بر کریستال‌پالاس غلبه کرد.

 

یونایتد در حالیکه صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده فرداشب در بازی آخر مرحله گروهی به مصاف یانگ بویز خواهد رفت. نمانیا ماتیچ، ستاره صرب این تیم، در کنفرانس خبری گفت: "وقتی در بازی‌ها به پیروزی می‌رسید شرایط راحت‌تر است و اعتماد به نفس بیشتری دارید. پویایی تیم بسیار مهم است و ما باید بازی به بازی ادامه دهیم. فردا یک فینال دیگر پیش روی ماست و باید همچنان ادامه دهیم."

 

 

1671828

 

 

تاثیر رالف رانگنیک: "البته هر مربی ایده های خودش را دارد و ما سعی می‌کنیم با آن تطبیق پیدا کرده و شرایط را درک کنیم. همه در بازی قبلی تا حدودی ایده‌های او یعنی پرس از بالا و سازماندهی تیم را تماشا کردند. ما باید سعی کنیم مربی را تحت تأثیر قرار دهیم و ثابت کنیم که ما شایسته بازی کردن هستیم. ما صدرنشین گروه هستیم اما در عین حال هر سه امتیاز را در اولدترافورد می خواهیم. همچنین می خواهیم به مربی کیفیت خود را نشان دهیم."

 

 

1671829

دیدگاه‌ها