کد خبر : 1796799 | 17 آذر 1400 ساعت 00:14 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

پوچتینو: روی قرعه مرحله بعد متمرکز نیستیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد تیمش مقابل کلوب بروژ ابراز رضایت کرد.

پوچتینو: روی قرعه مرحله بعد متمرکز نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب با تکیه بر دبل لیونل مسی و کیلیان امباپه از سد کلوب بروژ گذشت و به عنوان تیم دوم گروه خود و بعد از منچسترسیتی راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن در پایان این دیدار در مورد احتمال قرعه دشوار تیمش مدعی شد تیمی که خواهان موفقیت در لیگ قهرمانان است نباید به این مسائل فکر کند.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "من فکر می کنم نمایش واقعا مناسبی ارائه دادیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و ارتباط بسیار بالایی در زمین بین بازیکنان تیم وجود داشت. ما در برخی دقایق دیدار امشب خوب بازی کرده و مستحق این نتیجه بودیم. عملکرد تیم در این بازی واقعا مورد پسند من قرار گرفته است و ما در این استادیوم زیبا واقعا فوتبال بازی کردیم.

 

1660895

 

بازیکنان باید احساس آزادی کنند. آنها باید از فوتبال بازی کردن احساس خوبی داشته و لذت ببرند و ما همیشه تلاش می کنیم بین این بازیکنان پیوند مناسبی ایجاد کنیم. برای بازیکنان خوشحالم و این دیدار یک گام خوب رو به جلو است. ما می دانیم که هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم، اما همین قدم کوچک نیز برای تیم خیلی مهم است. در نیمه دوم ما کمی به حریف فضا دادیم و مرتکب چند اشتباه هم شدیم،

 

اما وقتی با سه گل از حریف پیش هستید این موضوع و کاهش سرعت تیم طبیعی است. گاهی اوقات فکر می کنید بازی تمام شده، اما در کل من راضی هستم. قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی؟ نکته اصلی این است که به دور بعد صعود کنید و اگر می‌خواهید قهرمان لیگ قهرمانان شوید، نباید روی قرعه‌کشی تمرکز کنید."

دیدگاه‌ها