کد خبر : 1796959 | 17 آذر 1400 ساعت 17:54 | 13.1K بازدید | 7 دیدگاه

هندانوویچ:

رئال از ما بهتر نبود اما از صعود راضی‌ هستم

سمیر هندانوویچ، دروازه بان اینتر، معتقد است که آنها شایسته شکست مقابل رئال مادرید نبوده‌اند.

 رئال از ما بهتر نبود اما از صعود راضی‌ هستم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و اینتر که پیش از هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود خود را به مرحله حذفی مسابقات قطعی کرده بودند، شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جدال صدرنشینی را برگزار کردند که نهایتاً شاگردان کارلو آنچلوتی با دو گل به پیروزی رسیده و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شدند.

 

با وجود شکست اینتر مقابل رئال مادرید، دروازه‌بان اسلوونیایی نراتزوری یعنی سمیر هندانوویچ معتقد است که تیم اسپانیایی از آنها بهتر نبوده است. هندانوویچ در این باره گفت: "در پایان آنها 2-0 پیروز شدند. بازی خوبی بود، اما به ما می آموزد که باید با تجربه تر عمل کنیم و استفاده بیشتری از فرصت‌های مان داشته باشیم.

 

من از صعود به مرحله بعد که هدف ما بود کاملاً راضی هستم و این اتفاق خوبی محسوب می‌شود. با این وجود من از بازی راضی نیستم چرا که رئال مادرید از ما بهتر نبود."

 

 

1672134

 

 

گفتنی است اینتر می توانست با پیروزی برابر رئال مادرید به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود اما همانطور که گفته شد این اتفاق رخ نداد تا شاگردان سیمونه اینزاگی طبیعتاً با کار دشوارتری در مرحله بعدی لیگ قهرمانان روبرو باشند چراکه آنها حالا باید با یکی از تیم‌های صدرنشین گروه های دیگر که بعد از قرعه کشی مشخص خواهد شد، دیدار می‌کنند.

دیدگاه‌ها