کد خبر : 1796975 | 17 آذر 1400 ساعت 18:31 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیت‌ها بلای جان فولاد نکونام

مصدومیت‌های فولادخوزستان باعث شده تا دست نکونام برای ادامه لیگ برتر خالی‌تر شود.

مصدومیت‌ها بلای جان فولاد نکونام 

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان در ۲۹ دیدار اخیر خانگی خود همراه با جواد نکونام شکستی را نپذیرفته است، همچنین فولاد و نکونام در ۱۲ دیدار اخیر خود چه در داخل و چه بیرون نیز نباخته‌اند تا شکست تیم نکونام برای هر تیمی سخت و دور از دسترس باشد. فولاد اگر دیدار این هفته برابر نساجی را بدون باخت پشت سر بگذارد، به رکورد ۳۰ بازی بدون باخت با نکونام می‌رسد و تا رکورد پرویز مظلومی تنها  یک دیدار فاصله خواهند داشت.

 

البته نکونام در این فصل از ابتدا با فولاد خوزستان شروع نکرد و از وضعیت بدنی بازیکنانش راضی نیست. مصدومیت‌ها و وضعیت بدنی بازیکنان در بازی‌های ابتدایی حضورش باعث شد تا او در کنفرانس‌ها از این موضوع ابراز نارضایتی کند.


مصدومیت‌های اخیر فولاد شامل سینا شاه‌عباسی، پاتوسی، مهران موسوی، احمد جبوری، ایوب والی، وحید حیدریه، صابر حردانی و ... بوده که در این مدت باعث شدند دست نکونام در دیدارها خالی‌تر باشد و وضعیت مصدومان فولاد برای دیدار بعدی مشخص نیست.

 

برنامه مسابقات تا هفته شانزدهم مشخص شده و فولاد در این بین باید دیدارهای جام حذفی را برگزار کند، هر پنج روز یک بازی برای تمام تیم‌ها اعلام شده و این مسأله می‌تواند کار را برای فولاد سخت‌تر کند. البته نکونام در کنفرانس‌های خبری از بازیکنانش تمجید کرده و آن‌ها را بزرگ دانست، بازیکنانی که فصل قبل توانستند یک جام را برای خوزستان کسب کنند.


در صورت اجازه حضور هواداران، فولاد باید روز جمعه در کنار آن‌ها برای موفقیت و رفتن به بالای جدول بجنگد.

دیدگاه‌ها