کد خبر : 1797152 | 18 آذر 1400 ساعت 23:12 | 73K بازدید | 5 دیدگاه

جونیور فیرپو:

کومان دروغ می گفت، با او از فوتبال بدم آمده بود

مدافع چپ سابق بارسا خاطرات خوشی از کار زیر نظر رونالد کومان ندارد.

کومان دروغ می گفت، با او از فوتبال بدم آمده بود

به گزارش "ورزش سه"، جونیوز فیرپو که اصالتی دومنیکنی دارد، دو سال پیش از رئال بتیس به بارسا پیوست ولی نتوانست به ذخیره مناسبی برای جوردی آلبا بدل شود و در نهایت به دلیل مشکلات مالی بارسلونا تابستان به لیدزیونایتد واگذار شد. رقم انتقال 15 میلیون یورو است و 20 درصد از مبلغ فروش او در آینده نیز به بارسا تعلق خواهد داشت.

قرارداد او 4 ساله است و تا 2025 به لیدز متعهد خواهد ماند. فیرپو که حالا شاگرد مارسلو بیلساست، در مجموع 41 بار با پیراهن بارسا به میدان رفت.

 

 

1672458

 

 

فیرپو هرگز مورد اعتماد رونالد کومان قرار نداشت و در دوران حضور مربی هلندی نتوانست ارزش هایش را به اثبات برساند. او چند ماه پس از جدایی از بارسا و در حالی که کومان نیز جای خود را به ژاوی داده، از مربی سابق خود ابراز گلایه کرد.

فیرپو در مورد کومان گفت:« من از کومان توضیحی در مورد دلیل بازی نکردنم خواستم و او هرگز به من پاسخی روشن نداد تا این که یک روز برای توجیه نیمکت نشینی هایم، شروع به دروغ گفتن کرد. او چیزهایی به من گفت که اصلاً معنی نداشت. کومان به من گفت که خوب تمرین نمی کنم و اینکه بد تمرین کردنم را به بقیه منتقل می کنم. منظور این بود که من به ضرر تیم شده ام. از دیگر بازیکنان سوال کنید و مطمئن باشید امکان ندارد یک نفر هم حرف های کومان در مورد مرا تایید کرد.

 

 

1617522

 

 

پس از آن انگیزه و تمایلم برای فوتبال بازی کردن را از دست دادم. چیزهایی بود که درک نمی کردم و حس می کردم به من بی احترامی می شود. نه در دوران کومان و نه والورده، یک ویدیو هم از تیم مقابل نمی گذاشتند و حریف را تحلیل نمی کردند. اینجا با بیلسا همه چیز متفاوت است.»

دیدگاه‌ها