کد خبر : 1797155 | 18 آذر 1400 ساعت 18:21 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

فرشاد همه کار کرد جز گلزنی!

بدشانس ترین بازیکن هفته به روایت تصویر

هافبک سپاهان روز عجیبی را پشت سر گذاشت و هر چه زد به در بسته خورد.

 بدشانس ترین بازیکن هفته به روایت تصویر

به گزارش ورزش سه، در روزی که سپاهان برای جبران شکست سنگین مقابل گل گهر، نمایشی توفانی مقابل صنعت نفت داشت، فرشاد احمدزاده یکی از چهره های شاخص برنامه های تهاجمی تیمش به حساب می آمد؛ او در همان نیمه اول با قرار گرفتن در متن اکثر حملات تیمش، موقعیت های گلزنی خوبی هم به دست آورد که هیچ کدام به گل منجر نشد.

 

سپاهانی ها در دقایق ابتدایی نیمه اول دو موقعیت بسیار خوب روی ضربات ایستگاهی داشتند که هر دو موقعیت را احمد گوهری به زیبایی مهار کرد؛ روی ریباند این دو توپ فرشاد احمدزاده می توانست سپاهان را به گل برساند اما ضربات او در هر دو مورد راهی اوت شد تا هافبک سپاهانی ها با حسرت کار خود را ادامه دهد.

 

 

 

1672470

 

 

احمدزاده البته بدشانس هم بود که نامش در لیست گلزنان سپاهان در نیمه اول ثبت نشد؛ او از هر راهی که فکرش را بکنید برای گلزنی استفاده و دو شوت در چارچوب خطرناک را روانه دروازه حریف کرد که هر دو را گوهری به زیبایی راهی کرنر کرد. هافبک سپاهان یک بار در داخل محوطه جریمه با یک شوت کات دار پای راست، پاس زیبای مغانلو را روانه دروازه کرد که دروازه بان حریف آن را مهار کرد؛ او یک بار هم بعد از یک حرکت در عرض کوتاه با پای چپ از پشت محوطه جریمه دروازه را نشانه گرفت که گوهری بازهم توپ را راهی کرنر کرد.

 

طلسم وینگر سپاهانی ها در نیمه دوم هم ادامه یافت و احمدزاده در دقیقه 65 در حالی که همه چیز برای گلزنی اش آماده شده بود، بازهم با واکنش دیدنی گوهری از گلزنی ناکام ماند. ضربه او در دهانه دروازه را دروازه بان نفت با پا راهی کرنر کرد و تنها چند دقیقه بعد روی ارسال کرنر سمت راست، فرشاد با ضربه سر توپ را به تیر دروازه حریف زد تا خودش هم از این اتفاق حیران بماند!

 

بازی تیم های سپاهان و صنعت نفت در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان نویدکیا به پایان رسید و فرشاد احمدزاده، چهره ویژه این بازی در کنار یاسر سلمانی بود که یک گل زد و یک بار هم تیر را لرزاند.

 

 

1672463

در دقیقه 4، شلیک زمینی امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهی را گوهری به خوبی مهار کرد و فرشاد احمدزاده در ریباند توپ را به آسمان زد تا موقعیت خوب سپاهان از دست برود.

 

 

1672462

ده دقیقه بعد شهریار مغانلو شانس خود را از روی ضربه ایستگاهی امتحان کرد و با یک شوت سرکش دروازه نفت را هدف گرفت؛ گوهری واکنش خوبی مقابل این ضربه داشت و برای دومین بار دروازه تیمش را نجات داد؛ مثل ضربه قبلی، احمدزاده در ریباند موفق عمل نکرد و توپ را به بیرون زد.


 

1672464

 

در دقیقه 22، شهریار مغانلو با یک پاس دقیق، فرشاد احمدزاده را صاحب توپ کرد اما ضربه کات دار و دیدنی این بازی را گوهری با یک واکنش به موقع راهی کرنر کرد.

 

 

 

1672466

 

در سی امین دقیقه از بازی فرشاد احمدزاده با یک ضربه ناگهانی از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را هدف گرفت که گوهری با یک واکنش خوب توپ را راهی کرنر کرد.

 

 

1672465

احمدزاده در دقیقه 68 با ضربه سر می رفت دروازه نفت را بالاخره باز کند ولی توپ به تیرک برخورد کرد!

دیدگاه‌ها