کد خبر : 1797172 | 18 آذر 1400 ساعت 19:08 | 13.3K بازدید | 8 دیدگاه

منصوریان: سپاهان می توانست گل های بیشتری بزند

سرمربی نفت آبادان ترجیح داد به سوالی که در آن از عملکرد تیمش انتقاد شده بود پاسخ ندهد!

منصوریان: سپاهان می توانست گل های بیشتری بزند

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان برای پنجمین هفته متوالی در کسب برد ناکام بود و با شکست مقابل سپاهان، قعرنشینی اش تداوم پیدا کرد. علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از این بازی گفت: بابت برد به تیم سپاهان تبریک می گویم. در نیمه اول ما یک مقدار تحت فشار بودیم که طبیعی بود. سپاهان هفته گذشته چهار گل از گل گهر دریافت کرده بود و شرایط به گونه ای بود که فشار بیاورد. در نیمه دوم، بازی به تعادل کشیده شد و ما حتی می توانستیم به گل برسیم. 

او افزود: در روند مالکانه بازی کرد و برگشت به کار ما موفق بودیم. سپاهان تیم بسیار پرمهره و باتجربه ای دارد که خیلی وقت ها به خوبی از فشار ما فرار کرد. ما جوانان زیادی داخل زمین فرستادیم. از بچه ها در نیمه دوم راضی هست چون سعی کردند به بازی برگردند.

سرمربی صنعت نفت با اشاره به قدرت تیم حریف تاکید کرد: شما مقابل سپاهان نمی توانید موقعیت های زیادی ایجاد کنید و باید از تک موقعیت های خود استفاده کنید. هر چند که دو بار هم توپ به تیر دروازه ما خورد و می توانست شرایط برای ما خطرناک تر شود و گل های دوم و سوم را بخوریم. یک روز و یک روز و نیم فرصت تمرین داشتیم که بیشتر صرف کارهای روانی شد و نمی توانستیم کار خاصی انجام دهیم.

علیرضا منصوریان در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید تیمش در نیمه دوم یک مقدار آشفته بود و با فرصت سوزی سپاهانی ها دروازه اش باز نشد گفت: "خواستی فقط یک سوال بپرسی؟!" و محل نشست را ترک کرد!

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها