کد خبر : 1797173 | 18 آذر 1400 ساعت 19:10 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

تیر دروازه مانع از دبل سلمانی(عکس)

ستاره جوان سپاهان شانس دبل در بازی امروز را داشت اما ضربه او در نیمه دوم به تیرک دروازه برخورد کرد.

به گزارش ورزش سه، یاسین سلمانی در روزی که سپاهانی ها هر چه زدند به در بسته خورد، تک گل تیمش را وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد. او با یک حرکت انفرادی زیبا، دو بازیکن حریف را از پیش رو برداشته و در موقعیت تک به تک با گوهری توپ را از بین پاهای او عبور داده و تک گل بازی را به ثمر رساند.

 

ستاره 19 ساله سپاهانی ها بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود در فصل جدید این شانس را داشت که دبل کند اما شوت زیبای او در نیمه دوم به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1672478

 

 

یاسین سلمانی که یکی از ارکان اصلی برنامه های تهاجمی تیم محرم نویدکیا در بازی امروز بود و در کنار موقعیت هایی که به دست آورد، موقعیت های خوبی هم برای هم تیمی های خود به وجود آورد در دقایق پایانی بازی از پشت محوطه جریمه دروازه گوهری را هدف گرفت و در حالی که توانسته بود این دروازه بان را مغلوب خود کند، با برخورد توپ به تیرک، از دبل مقابل نفت بازماند.

 

سلمانی فصل گذشته در پیراهن سپاهان درخشش قابل توجهی داشت و به تیم ملی هم دعوت شد. او این فصل هم به همکاری خود با زردپوشان ادامه داده و همچنان یکی از مهره هایی است که اسکوچیچ برای اردوی های تیم ملی او را فرا می خواند.

عکس: احمد قورچانی

دیدگاه‌ها