کد خبر : 1797181 | 18 آذر 1400 ساعت 19:21 | 25.7K بازدید | 27 دیدگاه

مساوی 0-0 حالم را بهم می زند؛

نویدکیا: هر موقع مرا نخواهند با کمال میل می روم

سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پس از دیدار با نفت آبادان شرکت کرد.

نویدکیا: هر موقع مرا نخواهند با کمال میل می روم

به گزارش ورزش سه، تیم سپاهان بعد از شکست مقابل گل گهر، نمایش خوبی مقابل صنعت نفت در هفته نهم داشت و با وجود حملات و موقعیت های گل بسیار با تک گل سلمانی این تیم را شکست داد تا به صدر برگردد. محرم نویدکیا در نشست خبری پس از این دیدار صحبت های جالبی انجام داده و اعلام کرد هر لحظه که احساس کنند نمی تواند در سپاهان مفید باشد، با کمال میل خواهد رفت. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

 

چند توپ مان در عین ناباوری گل نشد
دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول فوق العاده خوب بودیم و تمام کارهایی که می خواستیم را کم نقص انجام دادیم. در نیمه دوم باید از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم. نفت در نیمه دوم جسورتر عمل کرد و با تعویض های خود به دنبال پرس از جلو و استفاده از فضای پشت مدافعان ما بود. سعی کردیم از این موقعیت استفاده کرده و از توپ های برگشتی و ضدحملات به گل برسیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم که دو تا به تیر خورد و چند تا هم واقعا باورنکردنی بود که به بیرون رفت.

 

باید هر سال در آسیا باشیم
بازی خوبی برای ما بود ولی باید این واقعیت را قبول کنیم که از اگر نتوانیم به خوبی از موقعیت هایمان استفاده کنیم در دقایق پایانی شاید استرس بگیریم. یک مقدار هم طبیعی است که بخاطر فشار بیش از حد روی بازیکنان که باید حتما سپاهان قهرمان شود و من با این موضوع مخالف هستم. به هواداران و مسئولان می گویم که ایده اول ما در سپاهان به ثبات رسیدن است. من مشکلی از بابت فشارها ندارم و سال های سال این جا بازی کردم. ما یک سال قهرمان شدیم، یک سال دهم شدیم، یک سال پنجم شدیم، یک سال چهاردهم شدیم، بعد دوم شدیم و آمدیم به ثبات برسیم که پنجم شدیم. ما تا وقتی به ثبات نرسیم نمی توانیم قهرمان شویم. در قراردادم هم ذکر شده که در صورتی تمدید شود که سهمیه بگیریم. الان هم باید این افکار را عوض کنیم و همیشه در آسیا باشیم. این اولین و اصلی ترین موضوع سپاهان از دید من است.

 

مخالف صد در صد 0-0 هستم
من دلم می خواهد تیم هجومی داشته باشم و این دیدگاه را تیمم همیشه انجام دهد. مخالف این هستم که در بیرون از خانه دفاع کنم. من این کار را نمی کنم و محترمانه می گویم. من نه به خاطر پول اینجا هستم و نه دنبال شهرت هستم، می خواهم کارم را بکنم. دلم می خواهد بازیکنانم کار هجومی انجام بدهند. از باختن نمی ترسم و مشکلی با آن ندارم ولی مخالف صد در صد نتایج 0-0 هستم. به باشگاه م گفته ام که اگر فکر می کنند کسی بهتر از من تیم را اداره کند با کمال میل می روم. تا زمانی که هستم ولی به دنبال ثابت خواهم بود، چه یک سال چه ده سال. بعد که به ثبات رسیدیم و هر سال در آسیا بودیم آن موقع انتظار قهرمانی را داشته باشند. بهترین مربیان ایرانی و خارجی را آوردیم ولی نتیجه نگرفتیم. این ها را به خاطر توجیه نمی گویم بلکه ما حتما می خواهیم قهرمان شویم.

 

در سیستم من باخت وجود دارد
نباید روی بازیکنان من به اندازه ای فشار باشد که بعد از دو گل خوردن از گل گهر فکر کنند همه چیز تمام شده است. هر چقدر هم من با آنها صحبت کنم، آنها به خاطر فشار بی محابا حمله و کارهای دفاعی را فراموش می کنند. این دیدگاه خیلی خوب است که بازیکنانم شجاع شده اند و دلشان می خواهد همه بازی ها را ببرند. در سیستم من باخت وجود دارد ولی مساوی 0-0 حالم را بهم می زند. 4 گل از گل گهر خوردن مرا اذیت نمی کند و اگر هم کسی را اذیت می کند، یک نفر دیگر را بیاورند که کار من را انجام بدهند.

 

هر موقع مرا نخواهند با کمال میل می روم
ما باید سال ها به ثبات برسیم و هر سال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و شخصیت سپاهان را برگردانیم. دلم نمی خواهد که زیر توپ بکشیم. ممکن است که بازی هایی را هم ببازیم. این دیدگاههای معمولی را باید از فوتبال حذف کنیم. اگر روزی چه باشگاه چه کارخانه و چه هوادار فکر کردند که کسی بهتر از من تیم را اداره می کند با کمال میل می روم.

نویدکیا در پاسخ به سوالی در مورد از دست دادن موقعیت های متعدد توسط احمدزاده به حمایت از شاگردش پرداخته و گفت: فرشاد بهترین بازی ها را برای ما می کند. خواهش می کنم که دیدگاه تان را به فوتبال عوض کنید. وقتی بازیکنی در یک بازی 4 موقعیت خوب به وجود می آورد یعنی کارش را به خوبی انجام داده است. حالا توپش به گل نمی رود و به تیر می خورد از نظر من مهم نیست و ایرادی ندارد. این که کارش را درست انجام دهد مهم است. البته باید دقت کنند ولی از نظر من این چیزها اهمیت ندارد.

دیدگاه‌ها