کد خبر : 1797192 | 18 آذر 1400 ساعت 20:06 | 39.3K بازدید | 18 دیدگاه

زبیر: حضور در استقلال باعث افتخارم است

نیک نفس در نقش مترجم یامگا و ژستد

هافبک استقلال گفت من آدم جاه‌طلبی هستم و در چند هفته ای که که بازی نمی‌کردم منتظر فرصت برای درخشش بودم.

نیک نفس در نقش مترجم یامگا و ژستد

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک نفس در دیدار امروز برابر پیکان از ابتدا به میدان رفت. بازیکن خط میانی استقلال به خوبی جواب اعتماد فرهاد مجیدی را داد و با ارائه یک بازی خوب، یک پاس گل دیدنی هم به مطهری داد. نیک نفس در پایان این بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم بازی را ببریم و رو سفید شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

او درباره وضعیتش در استقلال در فصل نخست حضورش در این تیم گفت: من خیلی خوشحالم که در تیم استقلال هستم چه بازی کنم و چه بازی نکنم، حضور در این تیم بزرگ باعث افتخار من است. من آدم جاه‌طلبی هستم و در چند هفته ای که که بازی نمی‌کردم یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شدم، فقط سعی می کردم مثبت باشم، تمرین بکنم و منتظر باشم تا فرصت به من برسد که چه یک دقیقه یا 90 دقیقه باشد، بتوانم به تیمم کمک کنم.

 

بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص بازی هفته آینده این تیم با سپاهان عنوان کرد: بازی خیلی سختی است. سپاهان تیم خوبی است، ما هم استقلال هستیم و ان شالله می رویم که بازی را ببریم.

 

نیک نفس درباره اینکه با بازیکنان خارجی استقلال انگلیسی صحبت کرده است، گفت: به هر حال آنها اینجا غریب هستیم و متاسفانه بازیکنان کمی داریم که بتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. خدا را شکر انگلیسی من بد نیست، حالا نمی گویم خیلی خوب است ولی و سعی می‌کنم به هر نحوی با آنها ارتباط برقرار کنم که احساس غریبی نکنند.

دیدگاه‌ها