کد خبر : 1797201 | 18 آذر 1400 ساعت 20:48 | 99.7K بازدید | 40 دیدگاه

نیامده بودیم که 4، 5 گل بخوریم و برویم

عنایتی:بخاطر گل‌محمدی به نیمکت‌حریف چیزی‌نگفتم

سرمربی هوادار در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند.

عنایتی:بخاطر گل‌محمدی به نیمکت‌حریف چیزی‌نگفتم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی هوادار پس از تساوی برابر پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که مقابل پرسپولیس بازی خیلی سنگینی داشته باشیم. 10 دقیقه اول بازی را کاملاً از دست دادیم بخاطر اینکه جو ورزشگاه آزادی یکسری از بازیکنان ما را گرفته بود ولی به مرور توانستیم به شرایط خودمان برگردیم و مسلط شدیم و آنچه که باید در داخل زمین اتفاق می‌افتاد. اینکه تیم هوادار تا دقیقه 92 دو بر یک از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلو باشد، خیلی کار بزرگی انجام داده است.

 

او گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و خسته نباشید ویژه را به بازیکنان خودم می‌‌گویم. اگر خودباوری را پیدا کنیم مطمئنا می‌توانیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. همانطور که در بازی‌‌‌های گذشته این اتفاق رخ داد البته نمی‌خواهم بحث داوری‌های گذشته را پیش بکشم. می توانستیم امتیازات خیلی خیلی بیشتری در بازی های گذشته کسب کنیم. ان‌شاءالله به آن خودباوری می‌رسیم و از فرصت‌هایمان بهتر استفاده خواهیم کرد. 

 

عنایتی درباره بحثی که ابتدای بازی با مسئولین برگزاری مسابقه داشت، گفت: دوستان قانونی را به من گفتند که باید بروم و بپرسم چون اطلاعات زیادی از این موضوع ندارم. روح‌الله باقری در ابتدای گرم کردن دچار مشکل شد خوب شد این را گفتید من اصلاً این را یادم رفته بود. همسترینگ او در هنگام گرم کردن درد گرفت. او را از داخل ترکیب خارج کردیم. گفتند او دیگر نمی تواند بازی کند. من اطلاعات در این خصوص ندارم. ولی این چه قانونی است؟ بازیکن مصدوم است و او را تغییر داده ایم یا به هر دلیلی در ترکیب تیممان تغییر ایجاد کرده ایم. 

 

وی ادامه داد: دوستان گفتند او می تواند روی نیمکت بنشیند اما نمی‌دانم دوپینگ چه چیزی را گفته 2-3 تا تبصره و ماده و قانون آوردند که ما هم بلد نیستیم. گفتند باقری می تواند روی نیمکت بنشیند ولی بازی نکند. این اتفاق برایم عجیب بود باید بروم سؤال کنم و اگر این تبصره، ماده و قانونی که دوستان آورده‌اند درست باشد مخلص‌شان هستیم و اطاعت امر کرده‌ایم اما اگر غلط باشد، بالاخره پیگیری می‌کنیم که چه اتفاقی افتاده که این صحبت ها مطرح شده است.

 

عنایتی درخصوص داوری این بازی گفت: قرار شد درباره صحبت نکنیم. امروز به نسبت بازی‌های گذشته‌مان شرایط خیلی بهتری در داوری داشتیم. به آنها خسته نباشید می گویم. ولی بعضی وقت ها با یک سوت‌های کوچک در زمین ما، به ما فشار و استرس وارد می‌شد. داور امروز خوب بود. به دوستانم که روی نیمکت‌ها نشسته‌اند توصیه می‌کنم مقداری بیشتر از قبل مسائل را رعایت کنند آنهایی که مسئول هستند صحبت کنند.

 

سرمربی هوادار ادامه داد: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در 2-3 صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم که دوستان حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام می‌گذاریم چون آقای پیروانی و گل‌محمدی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و اندازه خودش را در این فوتبال بداند. 

 

وی گفت: قرار نبوده که ما بیاییم و 4-5 گل بخوریم و برویم. خیلی خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند.

 

عنایتی در پایان در مورد اینکه گل دوم هوادار با دست زده شد، پاسخ داد: باید آن را بررسی کنیم فاصله من و شما از آن صحنه خیلی دور بود. اصلاً ندیدم که توپ چگونه وارد دروازه شد. اگر این اتفاق هم افتاده باشد، فکر می‌کنم حامد لک توپ را دفاع کرد که توپ به بازیکنان ما برخورد کرد، این را احساس می کنم. باید دو صحنه را ببینیم و بعدا در موردش صحبت کنیم. یک صحنه گل بود و صحنه گل دومی هم که گل خوردیم به هیچ عنوان کرنر نبود. البته با احترام به داور این ها را می گویم باید صحنه را دوباره ببینیم این چیزی است که در ذهن ما است ولی ما هم شاید اشتباه کرده باشیم.

دیدگاه‌ها