کد خبر : 1797213 | 18 آذر 1400 ساعت 21:12 | 24.6K بازدید | 58 دیدگاه

در 3 روز قرار است برای هواداران چه سازوکاری انجام شود؟

پیروانی: یک کتاب می‌شود درباره لیگ امسال صحبت کرد

سرپرست پرسپولیس به شدت نسبت به عدم حضور هوادار در ورزشگاه و هم‌چنین تصمیمات داوری گلایه کرد.

پیروانی: یک کتاب می‌شود درباره لیگ امسال صحبت کرد

به گزارش "ورزش سه" افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی این تیم مقابل هوادار در گفتگو با خبرنگاران گفت: آنقدر در طول هفته مصاحبه کردند و تنش به وجود آوردند که دیگر نمی‌دانم؛ یکی از همکاران‌ تان می‌گوید چرا اعتراض نکردید، چون تا حرف هم می‌زنیم در همین بازی امروز کادرفنی‌مان بیشتر از بازیکنان اخطار گرفت. بیایید قبول کنید، من نمی‌دانم واقعا، آنقدر دعا و قسم و آیه خوردیم، مگر می‌شود تیم در ورزشگاه آزادی بیاید با خطای هند از ما امتیاز بگیرند؟

 

وی افزود: یک سوال دارم چه اتفاقی می‌خواهد در این 2-3 روز بیفتد که می‌گویند از بازی بعدی هوادار می‌تواند بیاید، چرا ما امروز میزبان بودیم اما نتوانستیم از هواداران‌مان استفاده کنیم؛ چه سازوکاری می‌خواهد صورت بگیرد که دو سه روزه می‌خواهد انجام شود و گفته‌اند از هفته بعد تماشاگران خواهند آمد؟ امروز که 18 آذر است بدون هوادار بودیم اما 21 آذر هواداران‌مان می‌توانند بیایند!

 

پیروانی در واکنش به عدم حضور تماشاگران با انتقاد از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گفت: در دور رفت بیشتر میزبان هستیم پس بیشتر از همه ما داریم ضرر می‌کنیم؛ به خدا اگر بخواهیم حرف بزنیم یک کتاب می‌شود در مورد لیگ امسال صحبت کرد. مگر می‌شود، چرا امروز نباید هوادار ما در ورزشگاه باشد؟ اگر هواداران ما بودند این‌چنین با دست گل‌ می‌خوردیم؟

 

سرپرست پرسپولیس درباره اعتراف مهاجم هوادار به این‌که با دست گل زده، گفت: نمی‌دانم می‌خواهم بروم ببینم کارشناسانی که می‌آیند کارشناسی کنند، این صحنه را می‌بینند یا فقط دارند به ضرر پرسپولیس صحبت می‌کنند؛ بیایید به فوتبال مقداری بیشتر رسیدگی کنید.

دیدگاه‌ها