کد خبر : 1797219 | 18 آذر 1400 ساعت 21:38 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

تارتار: بازی‌ها در لیگ ایران سخت و تاکتیکی هستند

مهدی تارتار می‌گوید که شاگردانش برای کسب سه امتیاز مصمم هستند.

تارتار: بازی‌ها در لیگ ایران سخت و تاکتیکی هستند

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این شهر آمدم. شهری که شاید خیلی زیبایی نداشته باشد و امکانات بالایی هم نداشته باشد ولی مردمان بامعرفتی دارد و ما خاطرات خیلی را از این شهر و به همراه هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان داریم و از این بابت خیلی خوشحالم و خاطراتم زنده شد و آرزو می‌کنم روزی فرا برسد که این مردم با این مردم با این معرفت و پاکی دغدغه مالی نداشته باشند و امکاناتشان روز به روز بیشتر شود و روزهای خوشی را را در آینده ببینند چون حقشان خیدی بیشتر از اینهاست.

 

او در خصوص دیدار فردا گفت: چیزی که ما امسال می‌بینیم بازی آسانی وجود ندارد و تیم ها به هم نزدیک شده‌اند با توجه به اینکه امسال بازیکنان خلاق کمتر شده‌اند و به کشورهای دیگر ترانسفر شدند و خلاقیت کم شده و بیشتر بازی ها تاکتیکی و فیزیکی هستند و تیم نفت مسجدسلیمان هم که ما بازی هایشان را آنالیز کرده‌ایم تیم بسیار جنگده ای هستند و این می‌تواند کار ما را سخت کند. این تیم درست است که دیر بسته شد اما با توجه به تجربه ای که آقای کمالوند و همکارانشان دارند تیم خوبی را در پایان نقل و انتقالات جمع و جور کردند و هفته به هفته هم بهتر می‌شوند.

 

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: تیم ما هم تیم بسیار خوبی است. دو سه هفته است نتوانستیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم اما محکوم هستیم که فردا برنده باشیم با احترام به تیم خوب نفت مسجدسلیمان و هوادارانشان باید در این بازی با تمام وجودمان بازی کنیم. بازیکنانمام مصمم هستند و می‌خواهند شرایط را تغییر بدهد و امتیازات از دست رفته را با تلاش مضاعف به دست بیاوریم. خیلی امیدوار هستیم و انشاالله بتوانیم فردا یک بازی حساب شده انجام بدهیم و پیروز بازی باشیم.

 

وی در پایان درباره محروم و مصدوم های ذوب آهن در بازی فردا توضیح داد: محروم نداریم و یکی دو مورد مصدومیت جزئی است که پزشکان تلاش می‌کنند به بازی فردا برسند.

دیدگاه‌ها