کد خبر : 1797239 | 18 آذر 1400 ساعت 23:12 | 75.9K بازدید | 16 دیدگاه

مهدی‌پور و نقش پررنگ در برتری سه گله آبی‌ها؛

ستاره دوئل استقلال-پیکان که بود؟ (آمار)

هافبک میانی استقلال توانست در روزی که زوج جدیدی را در کنار خود می‌دید، نمایش فوق‌العاده‌ای را در ترکیب آبی‌ها داشته باشد و نقش بسزایی در پیروزی سه گله این تیم داشت.

به گزارش "ورزش سه" بعد از 5 تساوی متوالی، شاگردان فرهاد مجیدی عصر امروز در ورزشگاه دستگردی تهران موفق شدند با 3 گل حریف خود پیکان را از پیش‌روی بردارند تا مجدداً به ریل پیروزی بازگردند و به رتبه دوم جدول صعود کنند؛ در پیروزی امروز آبی‌ها که با گلزنی یزدانی، دانشگر و مطهری همراه بود، چند بازیکن دیگر هم نقش کلیدی داشتند.

 

 

 

 

 

مهم‌ترین نقش را بدون‌تردید هافبک میانی آبی‌ها ایفا کرد؛ مهدی مهدی‌پور. او که نسبت به دربی با تغیر موقعیت بازی خود مواجه شده بود و چشمی و آذری را در کنار خود نداشت و با اختیار عمل بیشتری با توجه به حضور زیبر نیک‌نفس می‌توانست در حملات به کمک آبی‌ها بیاید، به خوبی در نبردهای تن به تن میانه زمین درخشید و در پیروزی تیمش هم نقش‌آفرین بود.

 

گل اول روی کرنر ارسالی او بود که با پاس ژستد به یزدانی همراه شد و گل دوم هم سانتر بی‌نقص مهدی‌پور را دانشگر به گل تبدیل کرد تا این‌چنین نقش پررنگ خود را در برد سه گله استقلال نشان بدهد؛ به جز یک پاس‌گل و تاثیرگذاری روی گل اول آبی‌ها، مهدی‌پور 3 پاس کلیدی هم داد و در دوئل‌های میانه زمین 3 تکل موفق داشت.

 

 

1672539

 

 

 

هافبک میانی آبی‌ها که 58 پاس داشت و 84% درصد پاس‌های او موفق به مقصد رسید، توانست با کسب نمره 7.9 از سایت آماری یازده به عنوان برتری بازیکن مسابقه استقلال و پیکان معرفی شود.

دیدگاه‌ها