کد خبر : 1797274 | 19 آذر 1400 ساعت 11:17 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

ماجرای گل اشتراکی دو بازیکن هوادار به پرسپولیس

میری: تکل زدم که توپ حتما گل بشود

مهاجم هوادار که پیش از دیدار با پرسپولیس وعده گلزنی داده بود گل نزد اما شادی پس از گل انجام داد.

میری: تکل زدم که توپ حتما گل بشود

به گزارش ورزش سه، از بازی هوادار با پرسپولیس برای شاگردان رضا عنایتی به دلیل تساوی در دقایق پایانی فقط حسرت باقی ماند پیمان میری در این مورد به خبرنگار ما گفت: در دقیقه ۹۲ گل تساوی را خوردیم و می توانستیم پیروز بازی باشیم اینکه بدشانسی چه زمانی دست از سر ما بردارد را خدا می داند. هر هفته داریم بهتر فوتبال بازی می کنیم و این هفته باید نتیجه می گرفتیم که نگرفتیم. پرسپولیس تیم قابل احترام و بزرگی است و پنج سال قهرمان فوتبال ایران بوده و هر دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دادند ولی ای کاش با سه امتیاز بیرون می آمدیم.


او در مورد گل اول هوادار و اینکه به اشتباه شادی بعد از گل انجام داد اینگونه توضیح داد: سید وقتی ضربه زد من فقط داشتم توپ را نگاه می کردم و متوجه نشدم این سمت خط یا آن سمتش ضربه زد و فقط می خواستم توپ را تبدیل به گل کنم و فرقی ندارد من زده باشم یا آقا سید و بعد مسئله بعدی این است که خیلی ها می گفتند اگر من گل زدم آفساید بود که اصلا چنین فکری نمی کنم اما در کل سید زد اما من چون فکر کردم خودم گل زدم خوشحالی کردم.


مهاجم هوادار در مورد شوخی محمد حسینی مبنی بر اینکه دو شادی بعد از گل تدارک دیده بود اما پیمان میری اجازه نداد آن ها را انجام بدهد گفت: من متوجه نشدم گل را من زدم یا حسینی و به خاطر همین شادی کردم و لحظه ای که در ورزشگاه نام محمد حسینی را اعلام کردند آن جا متوجه شدم گل به نام او ثبت شده. مهم نتیجه گیری تیم است و یکسری بچه ها سمت من آمدند و فکر کردند من گل زدم من آن تکل را زدم که توپ بیرون نرود یا به تیر نخورد.


این بازیکن در مورد اینکه جواد محمدی با دست گل زده یا خیر توضیح داد: اطلاعی ندارم من فکر کردم حامد لک به اشتباه توپ را به درون دروازه مشت کرده است و هنوز وقت نکردم فیلم بازی را ببینم.


میری در مورد دیدار پیش رو با ذوب آهن نظرش را اینگونه بیان کرد: امیدوارم در کنار عملکرد خوب نتیجه خوب هم بگیریم تا جایگاه مان را در جدول بهتر کنیم. خیلی باعث ناراحتی است که روی یک غفلت چندین بار تساوی را به باخت و برد را به تساوی تبدیل کردیم.

دیدگاه‌ها