کد خبر : 1797292 | 19 آذر 1400 ساعت 13:20 | 27.2K بازدید | 21 دیدگاه

علاقه توخل به خرید هافبک برزیلی رئال مادرید

توماس توخل، سرمربی چلسی، علاقه زیادی به بازی کاسمیرو دارد و قصد دارد برای جذب این بازیکن تلاش کند.

علاقه توخل به خرید هافبک برزیلی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال‌های اخیر یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در خط میانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را با پیراهن این تیم به نمایش گذاشته است.

با این حال روزنامه ال ناسیونال مدعی شده که بازگشت کارلو آنچلوتی به سانتیاگو برنابئو باعث شده که این بازیکن درباره آینده‌اش در رئال تردید داشته باشد. این روزنامه همچنین معتقد است که تنها دلیل عدم فروش کاسمیرو تا به این حال این است که رئال هیچ جانشینی برای او ندارد.

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، نیز به فروش این هافبک 29 ساله تمایل دارد و آماده است تا پیشنهادات برای خرید این بازیکن را بررسی کند.

باشگاه‌های بسیاری مشتاق به خرید این ستاره برزیلی هستند اما به نظر می‌رسد که چلسی در صدر این فهرست قرار گرفته است.

 

1648676

 

جورجینیو و انگولو کانته انتخاب اول توخل در خط میانی هستند اما این بازیکن فرانسوی اخیرا مصدومیت‌های متعددی را تجربه کرده که باعث نگرانی کادر فنی این تیم شده است.

همین موضوع باعث شده که توخل در فکر جذب بازیکنی قدرتمند برای خط میانی خود باشد و یکی از گزینه‌های جدی او برای این پست، کاسمیرو است.

با این حال مدیران رئال حاضر نیستند که این هافبک را با مبلغی کمتر از 50 میلیون پوند به فروش برسانند و شاید این موضوع کار را برای چلسی سخت کند.

گفته می‌شود کاسمیرو از حضور در اسپانیا بسیار خوشحال و راضی است اما پیشنهاد چلسی باعث ایجاد تردیدهای برای او شده است. ظاهرا مدیربرنامه این بازیکن نیز جلساتی را با مدیران این باشگاه برگزار کرده تا شرایط را به خوبی بررسی کند.

 

 

دیدگاه‌ها