کد خبر : 1797317 | 19 آذر 1400 ساعت 14:38 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

2 تغییر به امید شگفتی‌سازی و کسب اولین برد؛

یازده منتخب میثاقیان برای دوئل با گل‌گهر

سرمربی شهر خودرو خراسان یازده بازیکن اولیه تیمش را برای مصاف با گل‌گهر سیرجان معرفی کرد.

یازده منتخب میثاقیان برای دوئل با گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه" کسب 2 امتیاز از 8 مسابقه باعث شده تا شهر خودرو، کاندیدای نخست سقوط به لیگ یک تلقی شود اما مدیران و کادرفنی این باشگاه معتقدند که نتایج به دست آمده، شباهتی به عملکرد فنی این تیم در مقابل رقبا نداشته و مطمئنا شرایط بهتر شده و آن‌ها می‌توانند در جدول رده‌بندی موقعیت بهتری را پیدا کنند.

 

بعد از شکست مقابل نساجی، شاگردان میثاقیان امروز در خانه از گل‌گهر سیرجان پذیرایی کنند؛ تیمی که هفته گذشته به صدر جدول رسیده و امروز هم برای بازپس‌گیری این موقعیت در جدول مقابل شهر خودرو به میدان می‌آید. ضمن آن‌که سیرجانی‌ها هشت هفته نخست لیگ را بدون شکست به پایان برده‌اند و این مسئله نشان از کار دشوار شهر خودرویی‌ها برای کسب 3 امتیاز خانگی دارد.

 

میثاقیان به مانند هفته‌های گذشته بازهم تیمش را با تغییراتی همراه کرده است؛ نسبت به مسابقه قبلی با نساجی، شهر خودرو 2 تغییر در ترکیبش داشته و ابوالفضل عکاشه و میلاد کمندانی از ابتدا امروز در ترکیب تیم‌شان به کار گرفته شده‌اند.

 

نکته جالب دیگر درباره فهرست شهر خودرو، عدم حضور نام مهدی شریفی در فهرست نفرات این تیم برای مسابقه امروز است که در نوع خود جالب به شمار می‌آید.

 

 

ترکیب شهر خودرو خراسان مقابل گل‌گهر سیرجان:

 

میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، ابوذر صفرزاده، حسام پورهاشم، مسعود زائر، رحمان جعفری و امیرحسین کریمی

 

دیدگاه‌ها