کد خبر : 1797339 | 19 آذر 1400 ساعت 16:01 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

طرح موزائیکی آلومینیوم؛ دلتنگ هواداران (عکس)

باشگاه آلومینیوم در طرح موزائیکی خود برای بازی امروز یک بار دیگر جای هوادارانش را خالی کرد.

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک این روزها شروع بسیار خوبی در لیگ بیست و یکم داشته و با 16 امتیاز هفته هشتم را در کنار گل گهر و سپاهان به عنوان صدرنشینان لیگ به پایان رساند.

 

اراکی ها در شرایطی توانسته اند در دومین فصل حضورشان چنین عملکردی داشته باشند که هنوز هوادارانشان را کنار خود نمی بینند؛ هوادارانی که معمولا در تمرینات این تیم حضور یافته و از این فرصت برای روحیه دادن به بازیکنان تیم محبوب خود استفاده می کنند. اتفاقی روز گذشته هم رخ داد و شاهد برگزاری آخرین تمرین آلومینیوم پیش از بازی با فجر در حضور تماشاگرانش بودیم که با تشویق های خود، به بازیکنان تیم روحیه دادند.

 

1672670

 

در چنین شرایطی، باشگاه آلومینیوم با طرح های موزائیکی که در هر بازی هم به روز رسانی می شود، معمولا جای خالی هوادارانش را خالی می کند. در بازی امروز هم سکوهای ورزشگاه امام خمینی اراک با یک طرح موزائیکی زیبا آراسته شده است.

 

در طرح موزائیکی امروز اراکی ها که بخشی زیادی از سکوها را به خود اختصاص داده دو نوشته به زبان انگلیسی به چشم می خورد. "بهترین تیم، بهترین هوادار"... این نوشته هایی است که روی سکوهای ورزشگاه در کنار لوگوی بزرگ باشگاه آلومینیوم به چشم می خورد. در این طرح هم مثل اکثر طرح های قبلی مشخص است که آلومینیومی ها حسابی دلتنگ هوادارانشان هستند تا هر چه زودتر اولین بازی خود در تاریخ لیگ برتر را با حضور آنها برگزار کنند.

دیدگاه‌ها