کد خبر : 1797340 | 19 آذر 1400 ساعت 16:20 | 17.7K بازدید | 8 دیدگاه

مهم نیست محبوبیتم کم شود

جرارد: همه فکر و ذکرم پیروزی بر لیورپول است

استیون جرارد علی رغم عشقی که به لیورپول دارد، فردا تنها یک هدف را دنبال می کند: پیروزی تیمش استون ویلا بر لیورپول در آنفیلد.

جرارد: همه فکر و ذکرم پیروزی بر لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، فردا لیورپول در آنفیلد از هفته 16 لیگ برتر میزبان استون ویلا خواهد بود. این بازی به سبب حضور استیون جرارد اسطوره لیورپول روی نیمکت ویلا حساسیت مضاعف نیز پیدا کرده است. جرارد با پیراهن لیورپول 710 بازی انجام داد، 186 گل زد و 145 پاس گل نیز داد ولی او پس از سه سال موفق در رنجرز، اخیرا مربی استون ویلا شده و از سه بازی موفق به کسب دوم برد شده و یک شکست برابر سیتی را نیز تجربه کرد.

لیورپول با 34 امتیاز تیم دوم جدول است و ویلا با 15 امتیاز اختلاف در رده دهم قرار دارد.

 

 

1672677

 

 

استیون جرارد در نشست خبری این بازی گفت:« می بینم که همه به خاطر بازگشت من به آنفیلد هیجان زده اند و در این مورد زیاد صحبت می شود. من اما تیمم را به بهترین شکل آماده بازی کرده ام و هدفم این است که فردا در آنفیلد یک نتیجه خوب کسب کنیم. در آنفیلد همه مرا خوب می شناسند و می دانند که برای لیورپول چه کارهایی انجام داده ام. به ورزشگاهی بر می گردم که سال های زیادی در آن بازی کردم و خاطرات خوبی نیز برایم به یادگار ماند.»

 

 

1666341

 

 

جرارد ادامه داد:« باید تاکید کنم که همچنان رابطه خوبی با بسیاری از افراد باشگاه و بازیکنانش دارم. سال های فوق العاده ای با لیورپول داشتم و این تیمی است که از کودکی عاشقش بودم و تا همیشه نیز هواداراش خواهم ماند. من متولد شهر لیورپول هستم و به لیورپول تعلق خاطر دارم ولی فردا این فرصت را دارم تا برابر تیمی خوب قرار بگیرم و به عنوان مربی استون ویلا آنها را شکست دهم. تنها تمرکز من الان روی پیروزی بر لیورپول است و مهم نیست اگر در بازگشت به بیرمنگام دیگر چهره ای محبوب برای لیورپولی ها نباشم. من عاشق لیورپول هستم ولی فردا همه تلاشم را خواهم کرد تا ویلا برنده بازی شود.»

 

دیدگاه‌ها